Numer oferty: StPr/25/1178
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów oświatowych i świetlic wiejskich;
2. Prowadzenie procedur zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów;
3. Współpraca z Koordynatorem do spraw zamówień publicznych oraz przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów dla zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków;
4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie obiektów oświatowych w partnerstwie z innymi samorządami i podmiotami;
5. Przygotowanie umów dot. realizacji robót budowlanych oraz ich odbiorów;
6. Prowadzenie sprawdozdawczości związanych z zakresem wykonywanych obowiązków;
7. Monitorowanie i przygotowywanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczeń zadań dofinansowanych ze śrdoków zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 9 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacja o naborze na stronie; https://bip.gminaostroda.pl/nabor-pracownikow-nabor-pracownikow-2025
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowlany
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wyższe i 3 lata stażu pracy.
Znajomość z zakresu ustawy: o samodzadzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, KPA
Posiadanie stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie co najmniej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynalezności do właściwej Izby.
Umiejętność czytania map i dokumentacji technicznej; umiejętność przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych.
Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
NIP: 7411004322
REGON: 000546058
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) dokument poświadczający wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7.Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor do spraw inwestycji komunalnych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 24 września 2025 r. do godziny 15:30 włącznie.
Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
8. Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 24.09.2025, Godziny : do 15.30