Numer oferty: StPr/25/1452
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Ewidencji i Inżynierii Ruchu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
b) koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność,
b) realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD,
c) informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
d) systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań,
e) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
f) kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie działu, w tym również przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działu,
g) kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
h) określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
i) inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
j) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych, uchwał Rad Okręgów, petycje, informacji publicznych,
k) przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy+dodatek funkcyjny+premia
Warunki zatrudnienia:
W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:
1)pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5;
2)pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
3)czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku;
4)czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego;
5)postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy,
2) czas pracy: pełen wymiar; przeciętnie 40 godz. tygodniowo,
3) praca związana ze stresem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w maju 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe,
b) wymagany profil, specjalność umożliwiająca wykonywanie zadań na stanowisku, którego opis zamieszczono w pkt 3,
c) doświadczenie zawodowe:
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w kierowaniu pracą zespołów ludzkich, w obszarze zarządzania ruchem lub zarządzania drogami lub budowy dróg lub projektowania dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu,
d) znajomość zagadnień z inżynierii ruchu,
e) obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office,
f) znajomość procedur administracyjnych,
g) znajomość Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320 z późn. zm.), Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251),
h) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, rzetelność, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku jak również podległych pracowników w sposób zapewniający terminową realizację zadań, odpowiedzialność, kultura osobista,
i) spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie: wyższe inżynierskie w zakresie budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego, transportu lub pokrewne,
b) ukończone kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu, z zakresu audytu BRD,
c) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych zadań w jednostkach samorządu terytorialnego,
d) prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU
NIP: 9562000576
REGON: 870287083
Adres www: www.mzd.torun.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
5) kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje
i umiejętności,
6) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - załącznik nr 1,
7) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2,
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.
5. Warunki zatrudnienia:
W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:
1) pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5;
2) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
3) czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku;
4) czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego;
5) postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy,
2) czas pracy: pełen wymiar; przeciętnie 40 godz. tygodniowo,
3) praca związana ze stresem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w sierpniu 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 30 września 2025 r. do godz. 1200. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik działu ewidencji i inżynierii ruchu. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.
Link do strony: https://oferty.praca.gov.pl/portal/lista-ofert/szczegoly-oferty/fd13a7f00abf27d71d31fb8c3c858841
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 30 września 2025 r. , Godziny : do godz. 12.00