Numer oferty: StPr/25/4598
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja wybranych zadań inwestycyjnych, remontowych i bieżących.
2. Przygotowywanie, pełna obsługa inwestorska oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych w ramach przydzielonego zakresu.
3. Współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno – budowlanego.
4. Opracowanie planów finansowych i rzeczowych w zakresie budowy, modernizacji i utrzymania dróg, mostów i placów gminnych.
Pełna treść ogłoszenia z wzorami dokumentów do pobrania znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iwanowice, pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2737406,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-referacie-inwestycji-gospodarki-komunalnej-i-rol.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów office
- prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
[Umiejętność 1] : umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. 2024 poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, t. j.:
1)obywatelstwo polskie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)nieposzlakowana opinia;
5)wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
6)kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania pracy na w/w stanowisku;
7)mile widziane doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD Gminy Iwanowice
NIP: 6821022313
REGON: 000537734
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: PAULINA CZEKAJ
Nr telefonu: 12 388 40 03
E-mail: sekretariat@iwanowice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny,
2)życiorys (curriculum vitae),
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i kwalifikacje zawodowe,
4)kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy,
5)oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8)oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
9)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
10)oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
11)ewentualne kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach,
12)kopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego, dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
13)kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Iwanowice na Dzienniku Podawczym lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32 095 Iwanowice, z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa 1 etat w terminie do dnia 23 września 2025 r. (nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Iwanowice na Dzienniku Podawczym lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32 095 Iwanowice, z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa 1 etat w terminie do dnia 23 września 2025 r. (nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP).