Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 września 2025 (poniedziałek)

Podinspektor ds. inwestycji - Solec-Zdrój, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-09-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Pracodawca: Urząd Gminy Solec-Zdrój
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo

Numer oferty: StPr/25/0314

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Podejmowanie prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę.
2. Administrowanie i nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót zgodnie z warunkami kontraktu, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, udział w naradach spotkaniach na budowie.
3. Przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związaną z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót.
4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.
5. Współpraca z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
6. Sporządzanie protokołów odbioru robót, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych.
7. Prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową.
8. Opracowywanie wniosków i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania środków pomocowych na zadania prowadzone przez Gminę oraz ich rozliczanie.
9. Przygotowanie przetargów i udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych, nadzorów inwestorskich, projektów, itp.

Treść zakresu czynności oraz szczegóły rekrutacji zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 17.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie,
- staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków,
- znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska,
- znajomość ustawy prawo energetyczne,
- mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,
- znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych
- znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks),
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań.

Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Solec-Zdrój
NIP: 6550005454
REGON: 000550670
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Kopeć
Nr telefonu: 41 377 6039
E-mail: agnieszka.kopec@solec-zdroj.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: zgodnie z treścią ogłoszenia https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-09-11
ostatnia aktualizacja: 2025-09-19
Komentarze
Polityka Prywatności