Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 października 2025 (piątek)

Stanowisko ds. planowania przestrzennego - Nowe Miasto, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Nowym Mieście
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, budownictwo, praw

Numer oferty: StPr/25/0796

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, powiat: płoński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) przygotowywanie materiałów i dokumentów planistycznych Miasta i Gminy;
2) koordynacja i obsługa zadań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych;
3) koordynacja prac związanych z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz prognozy skutków wpływu ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko przyrodnicze;
4) prowadzenie i aktualizacja rejestru planów miejscowych, gromadzenie materiałów związanych z tymi planami oraz właściwe ich przechowywanie;
5) prowadzenie negocjacji warunków wprowadzania zadań rządowych do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
6) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta i Gminy i przygotowanie
wyników tej oceny;
7) dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
8) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłaty planistycznej i adiacenckiej;
9) prowadzenie spraw związanych z programem rewitalizacji;
10) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym:
a. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz stwierdzanie ich wygaśnięcia,
b. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
c. wydawanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
d. wydawanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
11) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem lokalizacji inwestycji celu publicznego;
12) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu;
13) wydawanie zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1. Termin składania dokumentów: do dnia 15 września 2025 roku do godz. 1600
2. Sposób i miejsce składania dokumentów:
pocztą na adres - Urząd Miasta i Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
lub w sekretariacie Urzędu, pokój nr 3 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
Dokumenty należy składać wyłącznie w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego.
Oferty, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: zł/brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, budownictwo, praw

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki i specjalności administracja, planowanie przestrzenne, urbanistyka, budownictwo, prawo.
7) co najmniej 3-letni staż pracy w tym 1 rok w administracji.
8) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu MS Office.
9) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków na ww. stanowisku:
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r., poz. 1153),
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr. 14, poz. 67 z późn. zm.),
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902),
ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.),
ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.),
ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2025 r. poz. 242),
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.),
ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.),
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.),
ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2025 r. poz. 960 z późn. zm.),
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2025 r. poz. 647 z późn. zm.),
ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U.
z 2024 r. poz. 82 z późn. zm.),
ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji (Dz.U. z 2024 r. poz. 278 z późn. zm.).
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i kreatywność,
2. umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy,
3. umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
4. obowiązkowość i dokładność,
5. dyspozycyjność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Nowym Mieście
NIP: 5671264071
REGON: 000548330
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, powiat: płoński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Bandurska
Nr telefonu: 23 661 49 30
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: V. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.
6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO - Dz. Urz. UE. L. Nr. 119, str. 1 ze zm.)) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
9. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
10. Potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
11. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: ............................2025, Godziny : 08.00-16.00

opublikowano: 2025-09-11
ostatnia aktualizacja: 2025-09-22
Komentarze
Polityka Prywatności