Numer oferty: StPr/25/0518
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Miasta Suwałki na budowie, upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych danej budowy w ramach dokumentacji projektowej, przepisów Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację. W czasie trwania budowy sprawuje kontrolę jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Miasta Suwałki i przyszłych użytkowników. Odpowiada za prowadzenie dokumentów rozliczających roboty, sporządza zestawienia z poniesionych nakładów z uwzględnieniem przyznanych limitów, przygotowuje niezbędną do przetargów dokumentację.
2.Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego.
3.Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań.
4.Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań.
5.Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia.
6.Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań.
7.Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji.
8.Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach.
9.Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego.
10. Bieżąca współpraca z Wydziałami UM, Zakładem Energetycznym, PWiK i ZDiZ
w zakresie zagadnień technicznych posiadanej specjalności.
11.Przygotowanie planowanych do realizacji inwestycji pod względem formalno-prawnym tj.:
planowanie remontów jednostek miejskich, przygotowywanie zakresów robót do przetargu,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych inwestycji,
wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, zgodnych
z rodzajem pracy określonym w umowie o pracę i nie wykraczających poza zakres tej umowy.
12.Udział w opiniowaniu i odbiorze zlecanej dokumentacji projektowej w zakresie posiadanych uprawnień.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatkowe wynagrodzenie roczne.Praca biurowo-terenowa. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w zespole. Uczestnictwo pracownika w szkoleniach. Planowane zatrudnienie listopad 2025 r.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
6.wykształcenie wyższe o kierunku energetyka, elektrotechnika,
7.uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
8.aktywny członek izby inżynierów budownictwa,
9.min. 3-letni staż pracy,
10.znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, warunków technicznych oraz aktów wykonawczych,
11.bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, programów: norma, rodos, word, excel,
12.wskazana wiedza i doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych i rozliczaniu robót budowlanych,
13.umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, dokładność,
14.odpowiedzialność, zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, doskonała umiejętność organizacji pracy własnej, skuteczność w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, dokładność oraz terminowość realizacji zadań, kreatywność, odporność na stres, opanowanie, niekonfliktowość.
2. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość programu AutoCad, Rodos,
2.preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach,
3.znajomość ustawy zamówień publicznych,
4.prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Suwałkach
NIP: 8441121381
REGON: 000523376
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Buraczewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
4własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a)nieposzlakowanej opinii,
b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,
d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym uprawnienia budowlane (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem).
Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1,
przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki,
Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
3 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1,
przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki,
2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
3 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.