Numer oferty: StPr/25/0364
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. W zakresie pozyskiwania środków finansowych: a)Pozyskiwanie funduszy na zadania realizowane przez Gminę na terenie sołectw, b)Pozyskiwanie sponsorów dla imprez promujących gminę, których organizatorem jest Burmistrz.
2. W zakresie świetlic wiejskich:
a) Zapewnienie zaopatrzenia sal i świetlic w niezbędne środki czystości, opał, energię itp. w tym celu zawieranie umów na ich dostawę i inne usługi. Prowadzenie rejestru i opisywanie faktur, wezwań i wszelkiej dokumentacji z tym związanej;
b) Zapewnienie remontów, bieżących napraw i konserwacji,
c) Opisywanie faktur, prowadzenie ksiąg środków trwałych,
d) Prowadzenie książek obiektów budowlanych,
e) Nadzór nad trwałością projektu.
3. W zakresie Sołectw:
a) Kontakt z sołtysami, załatwienie spraw sołeckich.
b) Opracowanie i aktualizcja
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 06.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- rzetelność, dokładność, sumienność
- dyspozycyjność
- odporność na stres
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :
a) Obywatelstwo Polskie
b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Nieposzlakowana opinia.
3. Minimum wykształcenie średnie.
WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:
1 Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym;
o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Pracy, Instrukcji Kancelaryjnej oraz Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Pyrzycach.
2 Predyspozycje osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, kreatywność i inicjatywa, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dokładność, samodzielność, odporność na stres oraz na pracę pod presją czasu, skrupulatność, dyspozycyjność .
3 Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na danym stanowisku.
4 Prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
NIP: 8530002620
REGON: 000529781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Dyjak
Nr telefonu: 913970318
E-mail: kadry@pyrzyce.um.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty.
1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Życiorys (CV).
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe.
6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:
1)Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.
2)Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.
3)Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa
w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie.
Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem).
Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej za pośrednictwem poczty polskiej lub w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach w Punkcie Informacyjnym mieszczącym się na parterze budynku Ratusza oraz w formie elektronicznej (dokumenty potwierdzone podpisem kwalifikowanym) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.09.2025 r. do godz. 15:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i opatrzyć dopiskiem:
Zarządzenie Nr 349/2025 Burmistrza Pyrzyc z dnia 11.09. 2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze Młodszego referenta ds. administrowania Świetlicami Wiejskimi w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Pyrzycach .
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi do dnia 03.10.2025 r.
Dodatkowe informacje udzielane są telefonicznie po nr. 91 397 03 18. lub https://bip.pyrzyce.um.gov.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail