Numer oferty: StPr/25/4563
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach Komisji Przetargowej (w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, badanie i ocena ofert, sporządzanie protokołów, organizacja posiedzeń komisji), współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie spraw związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej, sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień i prowadzenie rejestrów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Okres wykonywania pracy na czas nieobecności pracownika.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: zamówienia publiczne, administracja, prawo lub pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w/w obszarach, osoba zna przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz inne akty prawne regulujące zagadnienia zamówień publicznych sprawnie obsługuje narzędzia pakietu MS Office, jest terminowy w realizacji zadań, posiada umiejętność pracy własnej, jest komunikatywny, potrafi pracować w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Sobeńko-Knopik
Nr telefonu: 126868154
E-mail: knopik@gupkrakow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Formularz aplikacyjny: https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-krakow--roz-specjalista