Numer oferty: StPr/25/1548
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z klientami, obsługa dokumentacji związanej z montażem, serwisem, dotacjami, obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, prowadzenie innych czynnosci administracyjnych biura, obsługa systemów fakturowania, platform grantowych, tworzenie i redagowanie pism.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2027
Wynagrodzenie brutto: od 6 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: technik handlowiec, obsługa klienta.
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: - obsługa narzedzi CRM
- pakiet Office
- umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu)
- znajomość branży OZE
- staż pracy powyżej 5 lat
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Usługowa 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Grzenkowicz
Nr telefonu: 586776309
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV