Numer oferty: StPr/25/2484
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WIENIAWSKIEGO 1, 61-712 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia na usługi i dostawy;
• prowadzenie spraw najmu, dzierżawy i innych form użytkowania powierzchni;
• wystawianie faktur na podstawie posiadanych umów;
• nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadami realizowanej w ramach outsourcingu, w tym obsługa BDO;
• sporządzanie sprawozdań i oświadczeń do Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie;
• sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i nadzór nad płatnościami;
• działania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa planowania imprez innych niż masowe;
• wykonywanie czynności związanych z technicznym zabezpieczeniem imprez organizowanych przez uczelnię.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe preferowane prawo, ekonomia, administracja;
samodzielność w podejmowaniu decyzji;
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i ogólna sprawność informatyczna
umiejętność redagowania pism urzędowych;
odporność na stres; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
wysoka kultura osobista
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych;
rozwój kwalifikacji zawodowych;
atmosferę szacunku i współpracy;
elastyczne godziny pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: UNIWERSYTET im. ADAMA MICKIEWICZA
NIP: 7770006350
REGON: 000001293
Adres www: amu.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WIENIAWSKIEGO 1, 61-712 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Klaudia Łęcka
Nr telefonu: 618294181
E-mail: klaudia.lecka@amu.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - aplikacja przez stronę: https://amu.edu.pl/wspolpraca/kariera/inne-oferty-pracy/samodzielna-referentka-samodzielny-referent-w-sekcji-administracyjno-gospodarczej