Numer oferty: StPr/25/4523
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek Główny 35, 31-001 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w ramach Działu Publiczności, odpowiedzialnego za zarządzanie ruchem turystycznym w instytucji, obsługą publiczności oraz standardami obsługi zwiedzających, monitorowanie trendów w ruchu turystycznym i sporządzanie raportów frekwencyjnych oraz analiz w zakresie obsługi publiczności, nadzór nad realizacją umów świadczonych przez firmy zewnętrzne współpracujące z Muzeum,
opracowywanie i aktualizacja regulaminów zwiedzania, zarządzeń dotyczących wystaw, monitorowanie treści informacyjnych w systemach rezerwacyjnych oraz na stronie Muzeum, udział w badaniach publiczności, współpraca z Działem PR w zakresie udzielania odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez Zwiedzających, prowadzenie archiwum działu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą, równoważny czas pracy, godziny pracy: zgodnie z harmonogramem, dni pracy: pracownik również świadczy pracę zazwyczaj jeden raz w miesiącu: w sobotę, niedzielę lub święta, okres próbny, następnie umowa na czas określony 1 rok
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Preferowane kierunki : Zarządzanie Kulturą i Mediami, Turystyka i Zarządzanie Dziedzictwem. minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (obsługa klientów oraz kontakty z firmami zewnętrznymi), umiejętność myślenia analitycznego i wyciągania wniosków na podstawie danych (np. statystyk, opinii odbiorców, obserwacji), wysoka kultura osobista i znajomość etykiety w kontaktach interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji zarówno wewnątrz instytucji, jak i z partnerami zewnętrznymi, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
komunikatywność i empatia w kontaktach z różnymi grupami odbiorców, umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie.
Wymagania dodatkowe: ukończone studia podyplomowe z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, analizy danych data science, doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi i/lub biletowymi, doświadczenie we współpracy z zespołami obsługującymi publiczność w instytucjach kultury, doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów lub koordynowaniu wybranych obszarów działań zespołu, doświadczenie w usprawnianiu procesów pracy zespołu lub wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość obsługi, umiejętność wspierania współpracowników w realizacji zadań, delegowania zadań oraz dzielenie się wiedzą, gotowość do przejmowania odpowiedzialności za wybrane obszary funkcjonowania działu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MUZEUM HISTORYCZNE MIASTA KRAKOWA
NIP: 6762562544
REGON: 382698540
Adres www: www.mhk.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Joanna Ząbczyńska-Styrna
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5724903f13642c0b55a4a90f75b30fc
Termin składania aplikacji do 19.09.2025r
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5724903f13642c0b55a4a90f75b30fc
Termin składania aplikacji do 19.09.2025r