Numer oferty: StPr/25/1342
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) Prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową i bieżącym utrzymaniem dróg publicznych, dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i pasów zieleni w pasie drogowym. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, nadzorem i rozliczaniem inwestycji. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań oraz prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.
b) Prowadzenie spraw związanych z ochroną dróg, przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg. Ochrona środowiska (otoczenia) przed ujemnym skutkiem ruchu drogowego. Przygotowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.
c) Przygotowywanie przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, udział w pracach komisji przetargowych.
d) Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, w tym uczestnictwo w realizacji zadań oraz przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych (pisma, noty księgowe, OT, PT, itp.).
e) Prowadzenie spraw związanych z realizacją porozumień i współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, zarządcami dróg przebiegających w granicach administracyjnych miasta, instytucjami, spółdzielniami mieszkaniowymi oraz organizacjami rządowymi i pozarządowymi. Przygotowywanie porozumień i rozliczanie finansowe.
f) Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich w ramach posiadanego do nich prawa, udział w ustalaniu przebiegu dróg gminnych i wewnętrznych.
g) Prowadzenie spraw związanych z realizacja zadań oraz udział w pracach zespołów realizujących zadania współfinansowane ze środków zewnętrznych.
h) Przygotowywanie planu wydatków budżetowych i ich bieżąca kontrola. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań w tym zakresie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Infrastruktury Referat Inwestycji można składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 13 w terminie do dnia 30 września 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę.
https://bip.um.lubin.pl/artykuly/ogloszenia-o-naborach
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie : wyższe magisterskie lub inżynierskie, specjalność : budownictwo drogowe lub pokrewne, minimum 3 lata stażu pracy;
f) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych;
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office);
b) przygotowanie i realizacja inwestycji;
c) przygotowanie przetargów;
d) przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów;
e) czytanie rysunków technicznych;
f) obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów.
Wymagane cechy osobowościowe:
samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W LUBINIE
NIP: 6921749983
REGON: 000526073
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e - mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony własnoręcznym podpisem;
b) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem opatrzony datą i własnoręcznym podpisem;
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;
e) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
i) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem;
j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 30.09.2025 r.