Numer oferty: StPr/25/1005
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo w uzyskaniu zatrudnienia oraz obsługa kontaktów i dokumentacji w tym zakresie.
2) Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnym lub poszukującym pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy.
3) Przygotowywanie przy udziale bezrobotnego lub poszukującego pracy Indywidualnego Planu Działania (IPD).
4) Bieżące monitorowanie sytuacji i postępów bezrobotnego lub poszukującego pracy w realizacji działań przewidzianych w IPD oraz ewentualna modyfikacja zgodnie
z potrzebą.
5) Ustalenie ewentualnych deficytów bezrobotnego wraz z rozważeniem możliwości ich uzupełnienia poprzez skorzystanie z form pomocy do nich dedykowanych.
6) Podejmowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnym lub poszukującym pracy.
7) Udostępnianie osobom zarejestrowanym i osobom niezarejestrowanym, w tym biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy oraz innych ogólnodostępnych bazach na otwartym rynku pracy.
8) Analiza zgłoszonych przez pracodawców ofert pracy pod względem wymagań określonych przez pracodawcę w celu dostosowania do osób zarejestrowanych spełniających te wymagania.
9) Weryfikacja możliwości przedstawienia bezrobotnemu propozycji pracy.
10) Analiza ofert pracy podczas wizyt / kontaktów z bezrobotnym, w tym ofert pracy udostępnianych na otwartym rynku pracy oraz ich pozyskiwanie.
11) Badanie możliwości realizacji form pomocy odpowiadających potrzebom klienta
i informowanie o formach pomocy, które mogą być w jego przypadku zastosowane.
12) Realizacja zadań związanych z udzielaniem klientowi formy pomocy wykonanie przewidzianych dla danego stanowiska zadań w ramach współpracy z klientem oraz ocena zastosowanych sposobów i form pomocy, skuteczności pomocy klientowi w wejściu lub powrocie na rynek pracy.
13) Analiza sytuacji na lokalnym rynku pracy i liczby bezrobotnych/poszukujących pracy oraz ustalanie adekwatnych działań i obszarów do pracy.
14) Współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy oraz partnerami rynku pracy w zakresie prowadzonych działań przez dział pośrednictwa pracy.
15) Współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej.
16) Organizowanie giełd i targów pracy.
17) Organizowanie spotkań informacyjnych promujących aktywność zawodową.
18) Popularyzacja usług pośrednictwa pracy wśród osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo poprzez organizowanie punktów konsultacyjnych na terenie gmin.
19) Prowadzenie pełnej dokumentacji realizowanych działań.
20) Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Urzędu, powierzonych w uzasadnionych przypadkach przez przełożonego.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem:
https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
- bardzo dobra obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymaganie niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) Minimum roczne doświadczenie zawodowe (potwierdzone świadectwem pracy, zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia, zakresem czynności)
Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane kierunki studiów - doradztwo zawodowe, praca socjalna, pedagogika resocjalizacyjna;
2) Doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów;
3) Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620) w zakresie zagadnień związanych z obsługą osób bezrobotnych, poszukujących pracy i biernych zawodowo oraz udzielanych im formami pomocy;
4) Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
5) Ukończone szkolenia z zakresu obsługi klienta, stosowania postępowania administracyjnego, (potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem);
6) Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej (potwierdzone świadectwem pracy, zaświadczeniem pracodawcy dot. zatrudnienia);
7) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel);
8) Predyspozycje (mogą zostać zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej):
a. dokładność, terminowość, systematyczność;
b. umiejętność analizowania zebranych danych;
c. zaangażowanie;
d. pozytywne podejście do klienta;
e. zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi i redagowania pism;
f. umiejętność pracy w zespole.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem:
https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W KARTUZACH
NIP: 5891436918
REGON: 191930370
Krótki opis działalności gospodarczej: Pup w Kartruzach jest jednostką organizacyjną powiatu kartuskiego realizującą zadania powiatu w zakresie polityki rynku pracy.
Adres www: www.pup.kartuzy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bartłomiej Kęska
Nr telefonu: 58 694 09 30
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin i miejsce składania dokumentów: osobiście w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze: doradca ds. zatrudnienia (w lewym górnym rogu dane kandydata), w terminie do dnia 19 września 2025 roku do godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod linkiem:
https://pup.kartuzy.ibip.pl/public/?id=77709
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Konkurs - nabór na stanowisko urzędnicze, Termin: pon - pt, Godziny : 8-15