Numer oferty: StPr/25/1906
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bieżąca i systematyczna obsługa elektronicznego/papierowego obiegu dokumentów, przygotowywanie materiałów na Kolegium Prezydenta, prowadzenie korespondencji w sprawie lokalizacji obiektów handlowych, przygotowywanie projektów decyzji na umieszczanie reklam i obiektów handlowych w pasie drogowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: + wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji + dodatek stażowy (od 5% do 20% w zależności od posiadanego stażu pracy)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy na stanowisku zbieżnym z zakresem obowiązków lub wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie administracja). Znajomość przepisów prawa w zakresie: samorządu gminnego, samorządu powiatowego, ustawy o pracownikach samorządowych, ochrony danych osobowych, ustawy o drogach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA SIEDLCE
NIP: 8210019984
REGON: 000592880
Adres www: www.siedlce.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Link do dokumentów -
https://bip.siedlce.pl/index.php?type=4&name=bt207&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu30&value%5B1%5D=4
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Kandydaci komplet dokumentów aplikacyjnych winni złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Referacie Urbanistyki i Budownictwa Wydziału Gospodarki Przestrzennej u Budownictwa do dnia 22.09.2025 r. w siedzibie Urzędu Miasta Siedlce, w pokoju nr 129 lub w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać na adres Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).