Numer oferty: StPr/25/1482
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zadania:
1) Sprzedaż usług szkoleniowych.
2) Pozyskiwanie klientów, w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach wolnego naboru na konkretne kursy szkoleniowe.
3) Stały kontakt z klientami firmy, w tym również potencjalnymi klientami poprzez
bezpośrednie spotkania, kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej.
4) Prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach
internetowych i w mediach społecznościowych.
5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej).
6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą.
7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych, dzienników szkoleń, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z
określonymi zasadami.
9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów.
10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych.
11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami.
12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy.
13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), WDT,
TDT w sprawie szkoleń, w tym również ustalanie terminów egzaminów.
14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń, w w tym wykładowców.
15) Obsługa programu CRM.
16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur.
17) Obsługa kasy, sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań
finansowych.
18) Obsługa kasy fiskalnej.
19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile.
20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych, projektowanie szkoleń.
21) Bieżące uaktualnianie bazy danych.
22) Osiąganie ustalonych wskaźników, aktywne uczestnictwo w spotkaniach wynikowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia od zysku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
- COMARCH OPTIMA
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
- PRAWO JAZDY B
- UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA NEGOCJACJI
- OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
- OBSŁUGA KOMPUTERA
- ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW
- DOKŁADNOŚĆ
- ORGANIZACJA PRACY
- PROGRAM CRM
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - dobra znajomość obsługi komputera, programu CRM, COMARCH OPTIMA,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- czynne prawo jazdy B,
- min. 2 letnie doświadczenie w dziale szkoleń w tym również przygotowanie przetargów (mile widziane).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja "Romaniszyn"
NIP: 7642373657
REGON: 572079725
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 575866622
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: m.in. CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon