Numer oferty: StPr/25/0870
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika kart wypłaconego wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń związanych z pracą oraz wniosków pracownika o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.
2. Obsługa programu PŁATNIK.
3. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym pracowników.
4. Weryfikacja dokumentów będących podstawą obliczania wynagrodzeń podstawowych, dodatków, premii i innych składników płac, odpraw, odszkodowań, ekwiwalentów, zasiłków i innych należności dla pracowników.
5. Sporządzanie list płac dla pracowników w terminach określonych w regulaminie pracy. Dotyczy
to również zasiłków rozliczanych z ZUS-em.
6. Weryfikacja dokumentów związanych z naliczeniem wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych oraz sporządzanie listy płac.
7. Dokonywanie potrąceń dobrowolnych z list płac (PZU, KZP, Związki Zawodowe, pożyczki ZFŚS, rachunki rozliczeniowe, zajęcia wynagrodzenia za pracę). Prowadzenie wymaganej korespondencji.
8. Dokonywanie obowiązkowych potrąceń z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego
od osób fizycznych, składek PPK zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych.
10. Wyliczanie i sporządzanie listy płac dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
11. Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu jako załącznika do wniosku o emeryturę
lub rentę z tytułu niezdolności do pracy, kapitału początkowego dla potrzeb organu rentowego ZUS.
12. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom, zleceniobiorcom, świadczeniobiorcom rocznych (miesięcznych na prośbę pracownika) raportów dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA.
13. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek
na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników
oraz innych potrąceń z list płac.
14. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracownika w określonym celu.
15. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań GUS, finansowo-księgowych.
16. Przygotowanie i kontrola zgodności danych do sporządzenia rocznych informacji o przychodach.
17. Sporządzanie umów cywilno prawnych.
18. Przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku
- znajmość przepisów z zakresu: Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o PPK, ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów prawnych
- nieposzlakowana opinia,niekaralność
- wykształcenie: średnie i roczny staż pracy lub wyższe o kierunku/specjalność ekonomia/finanse/prawo/zarządzanie lub ukończone studia podyplomowe z tego zakresu
- obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- umiejętnośc pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, umiejętność do dzielenia się informacją, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres
- roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia płac lub kadr i płac na stanowisku ds. płac lub na stanowisku na którym realizowane były zadania z akresu płac lub kadr i płac, na którym realizowane były zadania z zakresu płac
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
NIP: 6270019484
REGON: 271570664
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Krutarz
Nr telefonu: 327571500
E-mail: kontakt@pgm-chorzow.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny;
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę;
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawiania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia);
kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej - opatrzone własnoręcznym podpisem;
kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - opatrzone własnoręcznym podpisem
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: do 19.08.2025r., Godziny : Pn-Śr 07-5, Czw.07-17, Pt.07-13