Numer oferty: StPr/25/0373
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych.
2. Opracowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego.
3. Prowadzenie poszukiwań źródłowych (kwerend).
4. Porządkowanie zasobu (praca fizyczna).
5. Prace związane z zabezpieczeniem zasobu.
6. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji.
7. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i baz danych.
8. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowe oraz terminowe wykonywanie obowiązków służbowych
odpowiedzialność przewidziana przepisami prawa w tym odpowiedzialność przewidziana w ustawie
o zasobie archiwalnym.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :
https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4514/ogloszenie-o-naborze-archiwista-w-archiwum-zakladowym.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista zakładowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie.
2. Kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia.
3. Znajomość teorii i metodyki archiwalnej.
4. Znajomość obsługi komputera w tym pakietu biurowego Microso Office.
5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych).
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,
umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym:
a) ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r.
b) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów
Wymagania dodatkowe:
1. Mile widziane wykształcenie wyższe historyczne o specjalizacji archiwistycznej, administracyjne lub
prawnicze.
2. Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
3. Znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym.
Pożądane cechy charakteru
1. Asertywność.
2. Kreatywność.
3. Sumienność.
4. Komunikatywność.
5. Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
NIP: 2220896057
REGON: 000515810
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 317 13 19
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 8. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub
zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. Kwesonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 19.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Archiwisty w Archiwum
Zakładowym":
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon