Numer oferty: StPr/25/2778
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, innowacjom i kompleksowym usługom wsparcia biznesu. W związku z rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Inwestycji i Gospodarowania Mieniem.
Twój zakres obowiązków:
- Administrowanie zasobami infrastruktury technicznej oraz obiektami Spółki (między innym sieć elektryczna, sieć wodno-kanalizacyjna, deszczowa wraz z urządzeniami),
- Opracowywanie umów, zapytań ofertowych i informacji dla instytucji zewnętrznych zgodnie z wymaganiami w zakresie realizacji inwestycji według wewnętrznych procedur
- organizacja i prowadzenie przetargów na wybór projektantów, wykonawców, konsultantów według wewnętrznych procedur
- współpraca z projektantami w tracie opracowywania projektów, proponowanie rozwiązań wpływających na optymalizację kosztów i standard budynku
- Przygotowanie i realizacja zadań związanych z wykonywaniem przeglądów, remontów, serwisów urządzeń w obiektach nalężących do ŁSSE
- prowadzenie dokumentacji w zakresie infrastruktury technicznej
- Tworzenie harmonogramów planowanych zadań inwestycyjnych
- Weryfikowanie faktur pod względem formalnym i ich rozliczanie z najemcami za dostawy energii elektrycznej
- Nadzór nad pracą firm podwykonawczych (projektowe i wykonawcze) pod kątem stopnia realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych wraz z identyfikowaniem oraz rozwiązywaniem ewentualnych problemów
- Bieżące rozliczanie zadań eksploatacyjnych i inwestycyjnych, w tym wykonywanie protokołów odbioru według wewnętrznych procedur ŁSSE
- Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych
- Prowadzenie cyfrowych książek obiektów budowlanych
- Tworzenie raportów związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych
- Reprezentowanie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w kontaktach z instytucjami i urzędami samorządu terytorialnego w zakresie uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji i eksploatacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca inwestycyjny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne: inżynieria sanitarna (wod kan / HVAC), inżynieria elektroenergetyczna
- Minimum 3 letnie doświadczenie z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji budowlanych wraz z eksploatacją
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie: Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Ustawy o ochronie zabytków, KPA, Kodeksu Cywilnego
- Umiejętność analizy dokumentacji projektowej i technicznej
- Znajomość procesów formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji budowlanych
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
- Czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na B1/B2
- Znajomość programów typu AutoCad
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej / sanitarnej / elektrycznej
- Wiedza w zakresie obsługi instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych
i ogrzewania zainstalowanych w obiektach budowlanych
To oferujemy
- Pracę w inspirującym zespole
- Możliwość stałego poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet benefitów
Dołącz do #ŁSSE, która zajęła 1 miejsce w Polsce w podsumowaniu wyników Polskiej Strefy Inwestycji za pierwsze 2 miesiące 2024 roku w kategoriach:
- Deklarowana wartość inwestycji, której suma osiągnęła imponujące 358 mln PLN, reprezentując 33% wartości wszystkich inwestycji zgłoszonych w tym roku
- Nowe miejsca pracy: 358 miejsc, co stanowi 70% wszystkich z tego roku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
NIP: 7251486825
REGON: 471537330
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Stefańska
E-mail: rekrutacja@sse.lodz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. z siedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G, moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail