Numer oferty: StPr/25/3486
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ŁUKASZA CIEPLIŃSKIEGO 4, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) współudział w prowadzeniu spraw administracyjno-kancelaryjnych w ramach RPO WP 2014-2020 oraz FEP 2021-2027,
2) współudział w kancelaryjnej obsłudze Przewodniczącego Zespołu ds. własnej oceny ryzyka nadużyć finansowych,
3) udział w procedurze weryfikacji oświadczeń składanych przez pracowników Departamentu zaangażowanych w realizację RPO WP 2014-2020 oraz FEP 2021-2027, w zakresie braku konfliktu interesów, w tym współudział w prowadzeniu ewidencji/rejestru złożonych oświadczeń dot. konfliktu interesów,
4) wspieranie kierowników komórek organizacyjnych Departamentu w zakresie zasad archiwizowania prowadzonych spraw,
5) udział w realizacji zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej) oraz uczestnictwo w działaniach związanych z realizacją ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się,
6) udział w realizacji zadań z zakresu ochrony danych osobowych, we współpracy
z inspektorem ochrony danych,
7) współudział w koordynowaniu zadań dotyczących analizy ryzyka, reakcji na ryzyko oraz samooceny kontroli zarządczej w Departamencie,
8) współudział w zapewnieniu dostępności cyfrowej dokumentów zamieszczanych przez Departament na stronach BIP, z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
9) współudział w prowadzeniu spraw dotyczących wniosków o udostępnienie informacji publicznej kierowanych do Departamentu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe,
2)co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie
w samorządowej jednostce budżetowej,
3)znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4)znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5)znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
6)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
7)znajomość przepisów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
8)obywatelstwo polskie,
9)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
10)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11)nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
1)preferowane kierunki studiów: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
2)sprawność w obsłudze programów pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook),
3)doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją,
4)doświadczenie w pracy w realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
NIP: 8132917389
REGON: 690587255
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŁUKASZA CIEPLIŃSKIEGO 4, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.podkarpackie.pl/urzad-marszalkowski-2/praca-w-urzedzie/7489-or-i-2110-54-2025
Wymagane dokumenty:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia),
2)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
3)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie w samorządowej jednostce budżetowej (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
4)oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
5)oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
6)oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
7)oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
8)oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia),
9)kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.
W miesiącu sierpniu 2025 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego
w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy inspektora w Wieloosobowym stanowisku pracy ds. organizacyjno-sprawozdawczych Departamentu Kontroli, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, Biuro podawcze, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 22 września 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy
al. Łukasza Cieplińskiego 4.
UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta