Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 września 2025 (piątek)

Podinspektor - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-09-09
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1129

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji wynajmu i zapewnianie należytej obsługi sal konferencyjnych Urzędu.
2. Prowadzenie ewidencji zakupu i niszczenia pieczątek pracowników Urzędu.
3. Zamawianie grawertonów, kwiatów, wieńców i drobnych upominków okolicznościowych na potrzeby Zarządu Województwa.
4. Dbanie o wygląd estetyczny terenu wokół Urzędu.
5. Dokonywanie zakupów wyposażenia mającego wpływ na stan techniczny i wygląd estetyczny pomieszczeń Urzędu.
6. Prowadzenie i dokumentowanie postępowań z zamówień publicznych w zakresie dostaw o wartości poniżej lub równej 50 000 zł netto
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obowiązkowość, odpowiedzialność
  • znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
3) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;
4) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy:
a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie województwa,
c) ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,
f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
REGON: 291019005
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Janda-Wnuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie
o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY
W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
9. Lista sprawdzająca.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty należy składać z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr 053.OK.8.2025 na stanowisko podinspektora w Departamencie Organizacyjnym i Kadr


Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ePUAP, aDoręczenia

opublikowano: 2025-09-09
ostatnia aktualizacja: 2025-09-15
Komentarze
Polityka Prywatności