Numer oferty: StPr/25/1194
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Praca na terenie UE, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kierowanie pojazdu, załadunek i rozładunek towaru na terenie UE.
Praca na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca zgodnie z czasem pracy kierowcy, w godz.6-20, 2 tygodnie pracy za granicą, weekend w Polsce.
Kontakt z pracodawcą osobisty: ul. Batorego 35, 34-120 Andrychów lub telefoniczny: 533684992.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 14.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 000 do 11 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 7 000zł do 9 000 zł netto.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierowca samochodu ciężarowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia:
- Kwalifikacja wstępna dla prawa jazdy kat. C
- Prawo jazdy kat. C + E
- Karta kierowcy
Wymagania pożądane
Zawody:
- Kierowca samochodu ciężarowego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie nieistotne, wymagane prawo jazdy kat. C+E, aktualny kurs na przewóz rzeczy, karta kierowcy, mile widziane doświadczenie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ULTRA INTERNATIONAL W. MISIEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 5512063325
REGON: 07091380300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Firma transportowa. Transport towarów na terenia Unii Europejskiej.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: STEFANA BATOREGO 35, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DAWID OSOWSKI
Nr telefonu: 533684992
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, może być skierowanie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon