Numer oferty: StPr/25/0460
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa Piłsudskiego 33, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przekazywanie protokołami OT środków trwałych i nietrwałych. Znakowanie środków trwałych i nietrwałych. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i rejestru. Przygotowywanie sprzętu, aparatury, odzieży i innych rzeczy do kasacji Zgłaszanie uszkodzeń. Zgłaszanie sprzętu podlegającemu legalizacji. Zgłaszanie do realizacji napraw i usterek. Rozliczanie inwentaryzacji. Prowadzenie archiwum zakładowego. Ewidencja i wydawanie materiałów do oddziałów i sekcji. Prowadzenie ewidencji odzieży ochronnej , roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej. Przygotowywanie wykazu osób uprawnionych do ekwiwalentu za odzież. Przygotowanie i realizacja zamówień, w tym zamówień publicznych. Ewidencja faktur. Bieżący nadz nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, Obsługa komputera i urządzeń współpracujących.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 6 do 33 miesięcy z możliwością przedłużenia
Godziny pracy: 7:30 - 15:05
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zarządzania dokumentacją
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera (Pakiet Office)
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- rzetelność
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- odpowiedzialność
- dokładność
Inne wymagania: Dokumenty wymagane: Życiorys (CV). List motywacyjny. Ksero dok. potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia oraz doświadczenie zawodowe. Ksero dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji (jeżeli kandydat takie posiada). Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
Znajomość prowadzenia ksiąg inwentarzowych
Nabór na wolne stanowisko pracy: https://www.gov.pl/web/psse-skierniewice/specjalistastarszy-specjalista-i-archiwista-w-sekcji-administracyjno-technicznej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach
NIP: 8361397081
REGON: 000303479
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność związana z ochroną zdrowia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Piłsudskiego 33, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV).
List motywacyjny.
Kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia oraz doświadczenie zawodowe.
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji (jeżeli kandydat takie posiada).
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście