Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 września 2025 (czwartek)

Inspektor w wydziale komunalnym - Szczecinek, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-09-09
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria lądowa, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska

Numer oferty: StPr/25/0728

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: nabór do 11.09.2025
szczegóły w linku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy

Zakres obowiązków
1.prowadzenie spraw technicznych i rozlliczeniowych związanych zoswiadczeniem miasta, w tym spraw związanych z dostawą i dystrybucja energii elektrycznej, świadczeniem usługi konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych i oświetlenia ulic będacych w eksplotacji miasta Szczecinek, kompleksowej usługi oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie miasta Szczecinek;
2.Przygotowanie i realizacji inwestycji miejskich w zakresie oświetlenia miasta i monitoringu miejskiego;
3. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw
4.Organizacja działań mających na celu racjonalizację zuzycia energii i promocje rozwiązań zmniejszajacych zuzycie energii na obszarze gminy
5.Prowadznie spraw związanych z likwidacją i zgłaszaniem nowych punktów poboru energii;
6.Współpraca z Wydziałami Nieruchomości, Planowania Przestrzennegooraz Biurem Inwestycyjnym w sprawach wykonywania projektów budowlanych i planów zagospodarowania przestraennego.
7. analiza uregulowań prawnych dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie.
Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oświetlenia miasta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria lądowa, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe techniczne, kierunek: inżynieria lądowa, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska.
6) minium 3 - letni staż pracy, w tym minium 1 rok staz pracy
- na stanowisku zwiazanym z ksiegowaniem dokumentów finansowych ( smodzielny ksiegowy), doswiadczenie wyłacznie na stanowiskach pomocniczych ( np.asystent, pomocnik ksiegowego) nie spełnia tego warunku lub
- w dziale kontroli albo audytu wewnętrznego
7.znajomość ustawy o rachunkowości o finansach publicznych, o podatkach i oplatach lokalnych, Ordynacja podatkowa ( dział VI)
2. Wymagania
1) znajomość przepisow prawa ustawy o somorzedzie gminnym o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzedu Miasta Szczecinek oraz Status Miasta Szczecinek
2.podstawowa znajomość przepisow kodeksu postepowania administracyjnego,
3. umiejetności i predyspozycje
a. obsługa komputera oraz znajomość MS Word w stopniu co najmniej dobrym
b. umiejetność stosowania odpowiednich przepisów prawa;
c. samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność, asertywność, zdolności organizacyjne i analityczne, kreatywność, rzetelność i terminowość, odporność na stres

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
NIP: 6731776244
REGON: 000526890
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: nabór do 07.07.2025 do godziny 9.00.
szczegóły w linku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy

Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1. kontrola w tym finansowo-ksiegowa, miejskich jednostek organizacyjnych;
2 kontrola w zakresie wykorzystania dotacji budżetowych;
3 kontrola prawidłowosci sporządzania sprawozdań finansowych przez miejskie jednostki organizacyjne;
4 kontrola powszechnosci i rzetelności składanych informacji do wymiaru podatku;
5. kontrola punktów posiadajacych zezwolnia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych w zakresie:
a.prawidłowosci danych w oswiadczeniach o wartości sprzedazy poszczególnych rodzajów napojow alkoholowych w punkcie sprzedazy w roku poprzednim;
b zaopatrywanie sie u producentów i przedsiebiorców posiadajacych odpowiednie zezwolenia na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych;
6. opracowanie zaleceń pokontrolnych
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecinek pod adresem www.bip.szczecinek.pl, w zakładce: Urząd Miasta -> Rekrutacja -> Druki do pobrania) zawierający informacje, o których
mowa w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. e-mail), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
3) kopie świadectw pracy, zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłku, a w przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach/kwalifikacjach,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku przedkłada zaświadczenie z Centralnego
Rejestru Skazanych),
7) oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie wykraczającym poza przepisy kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania
rekrutacyjnego przez Urząd Miasta Szczecinek.,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Szczecinek,
11) oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Szczecinek.
UWAGA: dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 6-11 należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Należy składać wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: cv, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii prawa jazdy itp.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Miasta Szczecinek opracowano procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych dostępną pod adresem: https://bip.szczecinek.pl/artykul/584/5027/zgloszeniawewnetrzne-naruszen-prawa.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej wyłącznie napisem Nabór Podinspektor/ Inspektor w Wydziale Komunalnym w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek lub przesłać na adres: Urząd Miasta, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, w terminie do 20 czerwca 2025 r. do godz. 9
00 decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta Szczecinek.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia rozmowy e-mail w kwestionariuszu osobowym w pkt. Dane kontaktowe).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Szczecinek, naprzeciw pokoju 210.
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - określanego jako RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szczecinek, pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek;
2) dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Szczecinek, pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, adres e-mail: iod@um.szczecinek.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych w ww. celu oraz mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
5) w przypadku wygrania naboru, dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy
ogłoszeń Urzędu na okres co najmniej 3 miesięcy;
6) okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
a) w przypadku wygrania naboru, dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej;
b) dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne w ogłoszeniu o naborze będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
c) pozostałe dokumenty aplikacyjne w przypadku, gdy Pani/Pan nie zgłosi się po ich odbiór, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od daty zakończenia naboru;
7) w zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana naruszałoby przepisy RODO;
9) podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa jest niezbędne, zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością udziału w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - nabór do 07.07.2025 do godziny 09.00

opublikowano: 2025-09-09
ostatnia aktualizacja: 2025-09-10
Komentarze
Polityka Prywatności