Numer oferty: StPr/25/0794
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: * ewidencja księgowa operacji finansowych dotyczących Organu - Gminy,
* sporządzanie przelewów, ewidencja i rozliczenia środków przekazanych jednostkom budżetowym oraz przez te jednostki,
* współpraca z pracownikami jednostek organizacyjnych gminy w zakresie przepływów finansowych,
* kontrola sprawozdań składanych przez podległe jednostki gminy - budżetowych,
finansowych oraz w zakresie operacji finansowych,
* sporządzanie sprawozdań sporządzanych z prowadzoną ewidencją księgową, a także łącznych, zbiorczych i skonsolidowanych Gminy - budżetowych, finansowych oraz sprawozdań w zakresie operacji finansowych,
* publikacja na stronie BIP sprawozdań i ewentualnych innych informacji z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
* archiwizacja dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,
* uczestnictwo w szkoleniach, seminariach itp.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 7 100 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie minimum średnie,
6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych,
7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych,
8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych oraz o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości jst: budżetowej, finansowej, w zakresie sprawozdawczości z operacji finansowych, szczególnych zasad rachunkowości i planów kont jst, szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych.
V. Dodatkowe wymagania:
1. odpowiedzialność, sumienność, dokładność, cierpliwość,
2. umiejętność pracy w zespole,
3. wysoka kultura osobista w kontaktach ze współpracownikami.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
NIP: 8570210709
REGON: 000528327
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Olga Bujanowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem o naborze