Numer oferty: StPr/25/1591
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie spraw związanych z opłatą miejscową m.in.: naliczenia przypisów, egzekucja, rozliczanie inkasentów;
2) księgowanie wpłat dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
3) rozpatrywanie podań i merytoryczne przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia, odroczenia lub rozłożenia na raty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
4) realizacja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
5) przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających na nieruchomościach podatników praca
w terenie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadaniczne min. 4840 - max 9000 zł brutto + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie wyższe - kierunek (specjalność): ekonomia, finanse, rachunkowość.
2. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu ustaw: o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;
2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
3) doświadczenie w obsłudze interesantów;
4) komunikatywność, uprzejmość.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Mielnie
NIP: 6691021952
REGON: 000545455
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - zczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy