Numer oferty: StPr/25/09424
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pracodawca poszukuje osoby, która będzie m.in. koordynować prace związane z realizacją projektów inwestycyjnych, budowlanych i konserwatorskich, rozliczać pracę Inspektorów, Kierowników projektów, wykonawców i dostawców w obszarze powierzonych zadań inwestycyjno remontowych. Wśród obowiązków tej osoby znajdzie się organizowanie przeglądów budowlanych budynku Kina Luna oraz innych przeglądów instalacji, w które wyposażony jest budynek, dlatego też zależy nam na znalezieniu osoby, która potrafi prowadzić książkę obiektu budowlanego, która podejmie się merytorycznej współpracy w zakresie przeprowadzenia procedur przetargowych wyboru uczestników procesu inwestycyjnego, a także będzie uczestniczyć w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dla inwestycji i remontów w obiekcie Kina Luna.
1. Koordynacja prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, budowlanych i konserwatorskich.
2. Koordynacja i rozliczanie pracy Inspektorów/Inżynierów kontraktów/Inwestorów zastępczych, Kierowników projektów, robót oraz wykonawców i dostawców, związanych z realizacją powierzonych zadań inwestycyjnych oraz remontowych.
3. Współpraca merytoryczna w zakresie przeprowadzenia procedur przetargowych wyboru uczestników procesu inwestycyjnego, uczestnictwo w przeprowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dla inwestycji oraz remontów.
4. Weryfikacja protokołów odbioru robót, harmonogramów rzeczowo-finansowych, dokumentacji projektowej i przetargowej i innych dokumentów w zakresie ich zgodności z wykonywanymi remontami i inwestycjami.
5. Monitorowanie sposobu realizacji przez kontrahentów obowiązków wynikających z umów o roboty budowlane, roboty konserwatorskie, umów zlecenia, umów o dzieło, itp.
6. Sporządzanie projektów/harmonogramów działań inwestycyjnych i działań remontowych.
7. Przygotowywanie wniosków na pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji i remontów m.in.: ze środków Samorządu Województwa, MKiDN i innych.
8. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla uruchomienia procedur zamówień.
9. Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji i remontu.
10. Współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie przygotowywania wniosków i rozliczeń inwestycji/remontów.
11. Koordynowanie działań w zakresie utrzymania w należytym stanie instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz systemów będących w budynku kina.
12. Monitorowanie i koordynowanie działań w zakresie realizacji zapisów umów administracyjnych dla budynku kina.
13. Opisywanie faktur związanych z utrzymaniem kina Luna zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi MIK.
14. Organizowanie i koordynowanie przebiegu prac związanych z remontami bieżącymi, naprawami i awariami budynku kina Luna oraz prowadzenie dokumentacji dot. remontów/napraw i awarii tego budynku.
15. Organizowanie przeglądów budowlanych budynku kina Luna oraz innych przeglądów instalacji, w które wyposażony jest budynek.
16. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 200 do 7 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 7 200 zł do 7 600 zł brutto i dodatek stażowy;
2. Pracę w nowoczesnej, rozwijającej się artystycznej instytucji kultury;
3. Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
4. Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach;
5. Wejścia na wydarzenia organizowane w MIK na preferencyjnych warunkach.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży budowlanej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Udokumentowane wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, inżynieria środowiska, inne techniczne) i 2 lata stażu pracy, lub:
2. Udokumentowane wykształcenie średnie techniczne i 3 lata stażu pracy.
3. Doświadczenie w przeprowadzaniu procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowej, uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień, sporządzania dokumentacji projektowej.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Doświadczenie w pracy na stanowisku w zakresie inwestycji i remontów budowlanych.
2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
3. Umiejętność pracy pod presją czasu;
4. Dobra organizacja pracy;
5. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność;
6. Dyspozycyjność;
7. Wysoka kultura osobista
8. Mile widziane uprawnienia budowlane.
Dokumenty aplikacyjne
1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, wymagany staż pracy oraz doświadczenie;
2. Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Starszy/a specjalista/ka ds. remontowo inwestycyjnych w Dziale Administracyjno - Inwestycyjnym należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 22 września 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
1. Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
2. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
3. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej administratorem).
2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: iod@mik.waw.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną.
4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę przez okres wynikający z przepisów prawa pracy.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W Mazowieckim Instytucie Kultury obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z 23 września 2024 r. Dostępna pod adresem: https://www.mik.waw.pl/akty-prawne-mik/
Kandydat może dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze, w sposób w niej opisany, o którym dowiedziałeś/aś się w związku z procesem.
Godziny pracy: 8-16
Miejsce pracy: ul. Elektoralna 12
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY
NIP: 5250005900
REGON: 146115201
Adres www: www.mik.waw.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@mik.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne
1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, wymagany staż pracy oraz doświadczenie;
Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Starszy/a specjalista/ka ds. remontowo inwestycyjnych w Dziale Administracyjno - Inwestycyjnym należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@mik.waw.pl w terminie do dnia 22 września 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
1. Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania.
2. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru.
3. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy.