Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 września 2025 (poniedziałek)

Referent, specjalista ds. administracyjnych - Bystrzyca Kłodzka, dolnośląskie

Data dodania: 2025-09-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Pracodawca: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1041

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Nadbrzeżna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie projektów umów i porozumień regulujących współpracę między
jednostkami LP.
2. Prowadzenie i nadzór nad realizacją umów.
3. Obsługa modułów w SILP i SILP Web w zakresie zamówień publicznych:
- planowania,
- sprawozdawczości,
- umów.
4. Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, niematerialnych i prawnych w systemie infrastruktury.
5. Prowadzenie spraw dot. stosowania instrukcji kancelaryjnej.
6. Prowadzenie spraw w zakresie dostępu do informacji publicznej.
7. Współpraca w zakresie tworzenia i opracowywania planów finansowo-gospodarczych Zakładu.
8. Prowadzenie rejestrów:
- wniosków o wszczęcie postepowania o zamówienia publiczne,
- umów i porozumień,
- zarządzeń i decyzji dyrektora,
- upoważnień i pełnomocnictw,
- skarg i wniosków,
- prowadzenie książki kontroli,
9. Prowadzenie spraw dotyczących infrastruktury Zakładu.
10. Prowadzenie audytów wewnętrznych na zlecenie Dyrektora.
11. Udział w szkoleniach z zakresu BHP oraz ochrony przeciwpożarowej.
12. Utrzymanie kontaktów oraz współpraca z pracownikami w zakresie przepływu
informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań.
13. Sygnalizowanie Dyrektorowi o wszelkich trudnościach i niedociągnięciach.
14. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora ZUL w zakresie niezbędnym dla Zakładu w ramach kompetencji i kwalifikacji pracownika.
15. Przyjmowanie korespondencji, dokonywanie czynności kancelaryjnych oraz
prowadzenie spraw z zastosowaniem systemu Elektronicznego Zarządzania
Dokumentacją, w zakresie w jakim Pracodawca udostępnił funkcjonalności tego
systemu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zarządzania dokumentacją
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: * OBLIGATORYJNE WYMOGI KWALIFIKACJYJNE I UMIEJĘTNOŚCI:
1. Wykształcenie wyższe kierunkowe administracyjne/prawne.
2. Co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem obsługi administracyjnej/prawnej.
3. Znajomość prawa administracyjnego.
4. Znajomość prawa handlowego.
5. Znajomość ustawy prawa zamówień publicznych.
6. Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
7. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych oraz programów wchodzących w skład pakietu Office ( Word, Excel, Outlook ) oraz obsługi urządzeń biurowych.
8. Umiejętność opracowania tekstu pod kątem merytorycznym i stylistycznym oraz umiejętność tworzenia spójnych treści dostosowanych do różnych grup docelowych.
9. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
10. Obywatelstwo polskie.
11. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
12. Niekaralność sądowa za przestępstwa z chęci zysku lub z innych niskich pobudek.
* WYMAGANIA DODATKOWE
1. Ukończone studia podyplomowe z prawa zamówień publicznych.
2. Ukończone szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
3. Predyspozycje osobowe: sumienność, komunikatywność, umiejętne zarzadzanie własnym czasem pracy, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, chęć samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy, pozytywne nastawienie do rozwiązywania problemów.
4. Kreatywność oraz poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych kontrahentów.

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/witamy/-/asset_publisher/2tT5Dg7mL4XD/content/referent-specjalista-ds-administracyjnych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
NIP: 8810006725
REGON: 890197772
Adres www: http://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nadbrzeżna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Żołnierz
Nr telefonu: 693419539
E-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV i list motywacyjny wraz z danymi kontaktowymi opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, potwierdzone przez oferenta za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem ( oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej ).
3. Klauzula informacyjna dla kandydatów do zatrudnienia ( załącznik nr.1 ).
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych opatrzony własnoręcznym podpisem ( załącznik nr. 2 )
5. Oświadczenia kandydata ( załącznik nr. 3 ).
6. Do ofert mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/witamy/-/asset_publisher/2tT5Dg7mL4XD/content/referent-specjalista-ds-administracyjnych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-09-08
ostatnia aktualizacja: 2025-09-09
Komentarze
Polityka Prywatności