Numer oferty: StPr/25/4455
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wietora Hieronima 13/15, 31-067 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: inicjowanie i pilotowanie działań promocyjnych SCKM; prowadzenie strony internetowej placówki; umieszczanie bieżącego repertuaru na zewnętrznych stronach promujących kulturę;
współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi; pozyskiwanie, obsługa i prowadzenie patronatów medialnych,redakcja Biuletynu Informacji Publicznej SCKM; współudział w organizacji imprez SCKM, koordynowanie i aktualizowanie kanału YouTube SCKM;
pozyskiwanie uczestników zajęć i projektów oraz organizacja widowni; prowadzenie Newslettera SCKM, kontakt z dziennikarzami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 420 do 2 635 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. WYMAGANIA FORMALNE (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej selekcji kandydatów)
Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie kwalifikacji wymaganych na stanowisku specjalisty:
wykształcenie wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy,wykształcenie średnie i co najmniej 4 letni staż pracy,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, nieposzlakowana opinia.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
WYMAGANIA DODATKOWE (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów): doświadczenie zawodowe: praca dziale promocji i marketingu w jednostkach oświatowych,
znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, Ustawy Karta Nauczyciela, Ustawy Prawo Oświatowe, Ustawy o systemie oświaty Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
Wiedza o działaniach informacyjno-promocyjnych realizowanych przez Dział Marketingu i PR, Znajomość zagadnień i narzędzi związanych z marketingiem i public relations,
doświadczenie w prowadzeniu komunikacji firmowej w mediach społecznościowych, doświadczenie we współpracy z mediami tradycyjnymi i elektronicznymi,
umiejętność robienia zdjęć, realizacji i montażu filmów promocyjnych na potrzeby mediów społecznościowych oraz praktycznego wykorzystania programów graficznych (pakiet Adobe, Canva),
biegłe posługiwanie się językiem polskim, w szczególności umiejętność pisania i redagowania tekstów, umiejętność współpracy z zewnętrznymi podwykonawcami marketingowymi (graficy, drukarnie, producenci gadżetów reklamowych itp.),
kreatywność, samodzielność w działaniu, a także umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, komunikatywność, asertywność, empatia oraz umiejętność budowania relacji z klientem,
umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz koordynowania wielu projektów jednocześnie, znajomość języka angielskiego,
wysoka kultura osobista.posiadanie dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenie szkoleń.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROMIEJSKIE CENTRUM KULTURY MŁODZIEŻY W KRAKOWIE
NIP: 6751000535
REGON: 003891301
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozaszkolne formy edukacji artystycznej
Adres www: www.sckm.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wietora Hieronima 13/15, 31-067 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pracodawca
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży w Krakowie lub przesłać pocztą w terminie do 19 września 2025 r. do godz. 15.30 na adres: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży, ul. Wietora 13-15, 31-067 Kraków w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu
Uwaga: Dokumenty dostarczone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do SCKM).Wymagane dokumenty aplikacyjne list motywacyjny i życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta