Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 września 2025 (poniedziałek)

Inspektor w referacie usług wspólnych - Milanówek, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0299

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kontrola wprowadzonych lub wprowadzenie do systemu FK dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez Referat Usług Wspólnych;
Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla:
* środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych,
* rozrachunków z kontrahentami,
* operacji zakupu,
* operacji gotówkowych rozliczenie kasy;
Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych dla wyżej wymienionych jednostek, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów i zaczytywanie ich do systemu Besti@;
Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów analitycznych dokonywanych na bieżąco według podziałek klasyfikacji budżetowej lub innych wymaganych kryteriów, w zakresie realizowanych zadań, z zapisami na kontach przeciwstawnych;
Analiza na koniec każdego miesiąca prawidłowości księgowań na kontach analitycznych oraz prawidłowości powiązań między kontami;
Bieżąca analiza i kontrola prowadzonej ewidencji pozabilansowej;
Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawień obrotów i sald kont syntetycznych dla każdego z prowadzonych rejestrów (dzienników cząstkowych);
Bieżące i terminowe sporządzanie, w zakresie prowadzonych spraw, informacji, zestawień, rozliczeń i sprawozdań z wykonywanych zadań oraz sprawozdań statystycznych i finansowych;
Bieżące i prawidłowe prowadzenie tabeli amortyzacyjnej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych jednostek obsługiwanych:
Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce obsługiwanej inwentaryzacji;
Bieżące przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji finansowej gromadzonej w zakresie prowadzonych spraw jednostek obsługiwanych;
Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie;
Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135);
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne;
w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych;
w przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych;
znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
biegła obsługa komputera w zakresie MS Office;
zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia;
zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność;
umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole;
wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymaganie dodatkowe (pożądane):
doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych;
znajomość oprogramowania systemów księgowych;
wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Milanówka
NIP: 5291004197
REGON: 000525889
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Pakuła
Nr telefonu: 227583061
E-mail: joanna.pakula@milanowek.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny;
* kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
* kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
* kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
* oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
* w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej;
* oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych (imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej, po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru;
* oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych;
* oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 78/IX/2025 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 7 kwietnia 2025 roku.

Druki kwestionariusza, klauzuli informacyjnej i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
* osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
* pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek.
z dopiskiem: OGŁOSZENIE NR 38/2025 oraz podanym numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 15 września 2025 r. do godz. 18.00
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: do dnia 15 września 2025 r. do godz. 18.00

opublikowano: 2025-09-08
ostatnia aktualizacja: 2025-09-09
Komentarze
Polityka Prywatności