Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 września 2025 (poniedziałek)

Pracownik do spraw rejestracji - Police, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-09-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0320

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a. ustalanie statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ich uprawnień na podstawie przedstawianych dokumentów,
b. weryfikacja złożonych oświadczeń i dokumentów w zakresie zgodności danych z danymi dostępnymi w systemie teleinformatycznym w ramach usług ZUS oraz danych udostępnionych w Aplikacji Centralnej i PESEL,
c. zapewnienie prawidłowości wypełnienia kart rejestracyjnych – szczegółowa analiza karty, korygowanie zaistniałych błędów,
d. wprowadzanie wszystkich pozyskanych danych osób bezrobotnych i poszukujących pracy do komputerowej bazy danych oraz sprawdzanie czy dana osoba figuruje w ewidencji PUP,
e. wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących stażu pracy oraz jego zliczanie za pomocą programu Syriusz Std lub STAŻ 2000,
f. inne zadania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • dokładność, sumienność
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • BIEGŁA OBSŁUGA MS OFFICE

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - umiejętność sprawnej organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole,
- praktyczna znajomość przepisów prawa:
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
NIP: 8512627137
REGON: 811936283
Adres www: police.praca.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys zawodowy (CV), list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających, posiadane wykształcenie, kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-09-08
ostatnia aktualizacja: 2025-09-11
Komentarze
Polityka Prywatności