Numer oferty: StPr/25/09403
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Taneczna 67B, 02-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
1. Nadzoruje gospodarowanie flotą na placówkach zagranicznych jako składnikami majątku Skarbu Państwa, w tym nadzoruje proces pozyskiwania i zbywania pojazdów w placówkach zagranicznych.
2. Planuje środki finansowe w budżecie Biura w zakresie zakupu pojazdów dla placówek zagranicznych oraz opiniuje zasadność i zgodność z przepisami planów finansowych placówek w zakresie przyznania środków budżetowych na zakup usług i dostaw związanych z flotą pojazdów.
3. Prowadzi na bieżąco listę etatów samochodowych obowiązujących w placówkach oraz nadzoruje procesy zagospodarowania pojazdów uznanych za zbędne lub zużyte w ramach limitów etatów samochodowych ustalonych dla placówek zagranicznych.
4. W zakresie realizacji planów finansowych placówek, opiniuje zasadność i zgodność z przepisami wniosków o zakup usług i dostaw związanych z flotą pojazdów placówek.
2
5. Prowadzi bazę danych pojazdów użytkowanych w placówkach zagranicznych oraz bazę informacji obejmującą warunki funkcjonowania floty pojazdów w państwach przyjmujących.
6. Gromadzi i analizuje kluczowe informacje napływające z placówek w zakresie gospodarki flotą pojazdów i sporządza okresowe analizy, opinie i dokumenty planistyczne dla przełożonych w postaci raportów, zestawień dotyczących floty pojazdów będących w użytkowaniu placówek zagranicznych.
7. Inicjuje i realizuje działania w zakresie optymalizacji, standaryzacji i unifikacji floty samochodowej placówek zagranicznych w tym opiniuje i tworzy zapisy projektów aktów prawnych.
8. Analizuje sprawozdania placówek w zakresie gospodarowania flotą pojazdów na placówkach zagranicznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 6600 PLN do ok 7500 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409, z 2025 r. poz. 620).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
- współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe lub równorzędne.
Doświadczenie zawodowe:
powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze spraw administracyjnych lub finansowych, lub zarządzania flotą samochodową.
Pozostałe wymagania niezbędne:
1. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
2. Prawo jazdy kat. B.
3. Znajomość jednego z języków urzędowych EU na poziomie B2.
4. Znajomość aktów prawnych: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia RM w sprawie gospodarowania niektórymi składnikami, Skarbu Państwa.
5. Wiedza z zakresu:
- problematyki globalnych rynków samochodowych,
- znajomości branży i techniki samochodowej,
- zagadnień dot. finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych.
6. Umiejętność: współpracy, argumentowania (w tym komunikacji), organizacji pracy własnej i orientacji na osiąganie celów, analitycznego myślenia, radzenia sobie ze stresem.
7. Dyspozycyjność.
8. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
9. Korzystanie z pełni praw publicznych.
10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w dziedzinie nauk ekonomicznych - nauki o zarządzaniu.
Doświadczenie zawodowe: Powyżej 1 lat w placówce zagranicznej.
Pozostałe wymagania dodatkowe:
1. Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
2. Wiedza merytoryczna:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość zasad protokołu dyplomatycznego.
Dokumenty i oświadczenia:
niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
4. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
5. CV.
6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b26fb8e24709490594ae85c0d7ae8423 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
dodatkowe:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin składania dokumentów: 19.09.2025 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b26fb8e24709490594ae85c0d7ae8423
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 63/2025.
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 6600 PLN do ok 7500 PLN oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409, z 2025 r. poz. 620).
Dziennik Podawczy:
czynny w godzinach 8.30 16.00 (przerwa 12:00-12:30). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, 1897, 1940).
Informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań.
Szczegółowe informacje dotyczące kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MSZ w zakładce Praca i kariera Praca w MSZ Zasady i użyteczne informacje: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
Dokumenty w języku polskim opatrzone podpisem.
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, a następnie odwzorowane cyfrowo w przypadku skorzystania z kwestionariusza aplikacyjnego on-line. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia będą zniszczone.
Wymogi dotyczące uznania dyplomu studiów wyższych na uczelni zagranicznej:
W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, pracodawca prosi o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach
Dostępność:
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą je zgłosić na etapie składania dokumentów (m.in. dostępność pomieszczenia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Dostosowujemy w miarę możliwości materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych), a także zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru, jeśli to konieczne.
Proces naboru będzie składać się z następujących etapów:
- formalnej weryfikacji zgłoszeń - do kolejnego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu;
- w zależności od ilości zgłoszeń spełniających wymagania formalne kolejne etapy naboru mogą składać się ze sprawdzianu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- celem rozmowy będzie m.in. poznanie przygotowania i motywacji kandydata do pracy na proponowanym stanowisku oraz sprawdzenie wiedzy wymaganej w ogłoszeniu, w tym także umiejętności językowych (jeśli dotyczy).
Kontakt:
W ofercie należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Kontakt: Wydział Naboru, tel. +48 (22) 523 9067 email: rekrutacja@msz.gov.pl
Informacja o pracodawcy:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Informacja dotycząca przetwarzania przez MSZ danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji na stanowiska w służbie cywilnej, stanowiąca realizację obowiązku określonego w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r., s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., s. 2). 1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych osób biorących udział w naborze jest Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą w Polsce, w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa. 2. Minister Spraw Zagranicznych powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, adres e-mail: iod@msz.gov.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko w służbie cywilnej: 1) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 pkt. 1 3 Kodeksu Pracy, 2) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 pkt. 4 6 Kodeksu Pracy,
3) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO w zakresie danych niezbędnych do weryfikacji kryteriów wskazanych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej, 4) w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. b RODO w zakresie wskazanym w art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, 5) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO, tj. na podstawie zgody w zakresie danych nie objętych przepisami prawa, które kandydat przekazał z własnej inicjatywy.
4. Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości udziału w naborze na stanowisko, którego dotyczy ogłoszenie. Podanie innych danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w przepisach prawa zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, zaś zgodę można odwołać w dowolnym czasie, poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail: rekrutacja@msz.gov.pl. W przypadku zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnych kategorii, musi być ona wyrażona w sposób wyraźny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
5. Dane osobowe zawarte w protokole naboru obejmujące do pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a następnie przechowywane w celach archiwalnych przez okres 5 lat, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) oraz przepisami wewnętrznymi MSZ wynikającymi z przepisów ww. ustawy. Dane pozostałych kandydatów oraz dane zamieszczone w przesłanych dokumentach zostaną usunięte bezpośrednio po zakończeniu naboru lub po 3 miesiącach od jego zakończenia.
6. Dane osobowe mogą być udostępniane osobom i podmiotom trzecim uprawnionym do dostępu do nich na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dotyczy to w szczególności imion i nazwisk kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne w zakresie określonym w ogłoszeniu o naborze oraz wyniku naboru, stanowiącym informację publiczną. Odrębną kategorię odbiorców stanowią podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności w związku z podpisanymi umowami, np. dostawcy usług IT.
7. Uprawnienia przysługujące osobom, których dane dotyczą: prawo do dostępu do treści swoich danych; prawo do żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe; prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli była ona podstawą przetwarzania; prawo do usunięcia danych, w szczególności, jeżeli przetwarzanie danych opiera się na zgodzie, w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który będzie miał wpływ na podejmowanie decyzji mogących wywołać skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpłynąć, w tym nie będą poddawane profilowaniu. 9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
Miejsce pracy: Taneczna 67B
Godziny pracy: 8-16
Pełna treść oferty dostępna na stronie: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-zarzadzania-majatkiem-ruchomym-w-biurze-inwestycji---gospodarka-samochodowa-bi-632025
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
NIP: 5262131556
REGON: 000177916
Adres www: https://www.gov.pl/web/dyplomacja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Grabowska
E-mail: rekrutacja@msz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty i oświadczenia:
niezbędne:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia.
3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222).
4. Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
5. CV.
6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b26fb8e24709490594ae85c0d7ae8423 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
dodatkowe:
1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b26fb8e24709490594ae85c0d7ae8423
lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Kapitału Ludzkiego, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 63/2025.