Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 września 2025 (środa)

Inspektor w wydziale zamówień publicznych - Bytom, śląskie

Data dodania: 2025-09-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0600

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
-przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, w szczególności poprzez pełnienie funkcji przewodniczącego komisji;
-udzielanie wydziałom, referatom oraz miejskim jednostkom organizacyjnym informacji w zakresie procedur dot. zamówień publicznych;
-umieszczanie informacji dot. postępowań o zamówienia publiczne we właściwych publikatorach;
-elektroniczne przekazywanie informacji o postępowaniach do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich;
-sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
-wykonywanie czynności związanych z opracowywaniem planu zamówień publicznych poprzez weryfikację i zatwierdzanie zapisów;
-bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem powierzonych obowiązków;
-odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.

https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia: [System czasu pracy] : W poniedziałki od 7:30 do 17:30
[Praca na czas określony] : 6 miesięcy pierwsza umowa o pracę
[Godzina zakończenia pracy] : 15:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe;
staż pracy minimum 3 lata, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych
z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, Kodeksu Cywilnego w zakresie części ogólnej i prawa zobowiązań, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych;
nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia;
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
nieposzlakowana opinia;
pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
wykształcenie administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat;
doświadczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych, planu postępowań i sprawozdań
z udzielonych zamówień;
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Word, Excel);
umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-Wydziale-Zamowien-Publicznych-PA-4/idn:11786

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
NIP: 6260003257
REGON: 000515684
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.bytom.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magda Madeja
E-mail: sd@um.bytom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie
kserokopii dyplomu/świadectwa;
dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru*.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie przekroczył 6 %.

Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać:
osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom

w terminie do 17 września 2025 roku
Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do PA - 4

Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 17.09.2025 r.

opublikowano: 2025-09-05
Komentarze
Polityka Prywatności