Numer oferty: StPr/25/0464
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące tej oferty pracy znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Karczewie oraz zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr 227806516
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy B
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- A/B) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość procedur administracyjnych, systematyczność, rzetelność, skrupulatność
[Umiejętność 1] : znajomość przepisów: ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym
[Inne] : Doświadczenie zawodowe:
- dla stanowiska podinspektor: minimum 3 lata stażu pracy i 1 rok na podobnym stanowisku,
- dla stanowiska inspektor: minimum 5 lat stażu pracy i minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Karczewie
NIP: 5321004760
REGON: 000529835
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miejski w Karczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 28, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Augustyniak
Nr telefonu: 227806516
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Urzędu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Urzędu