Numer oferty: StPr/25/1050
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej oraz jej komisji.
2.Sporządzania protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji.
3.Prowadzenie rejestrów interpelacji i zapytań radnych, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Burmistrza.
4.Prowadzenie rejestru projektów uchwał Rady i rejestru uchwał Rady Miejskiej.
5.Prowadzenie rejestru i koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miejskiej.
6.Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem tytułów i odznaczeń.
7.Opracowywania analiz dla potrzeb Rady i jej komisji w ramach kompetencji należących do Biura
Godziny pracy: pon.7.30-17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt 7.30-14.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 550 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na proponowanym stanowisku może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania:
1.Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
2.Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
5.Posiada wykształcenie wyższe lub średnie.
6.Posiada minimum 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego.
7.Wiedza specjalistyczna/umiejętności:
a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
b)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
c)znajomość Statutu Miasta Czeladź,
d)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.
II. Wymagania dodatkowe:
1.Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja.
2.Doświadczenie lub staż pracy w samorządzie na stanowisku związanym z obsługą Rady Miejskiej.
3.Znajomość programu Legislator.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Czeladź
NIP: 6251003163
REGON: 000515721
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Lasa
Nr telefonu: 32 763 79 43
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, który stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
2.Oświadczenie kandydata stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze.
3.Klauzula informacyjna RODO stanowiąca załącznik do ogłoszenia o naborze.
4.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5.Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.
6.Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2025 poz.913).
https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Podinspektor-w-Biurze-Obslugi-Rady-Miejskiej-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym/idn:3227.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor
w Biurze Obsługi Rady Miejskiej należy składać w terminie do dnia 17.09.2025r. w kancelarii lub punkcie informacyjnym Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).
Pozostałe informacje.
1.Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na kontakt telefoniczny, proszę o podanie w kwestionariuszu osobowym numeru telefonu.
2.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Podinspektor-w-Biurze-Obslugi-Rady-Miejskiej-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym/idn:3227.html