Numer oferty: StPr/25/1326
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 10-12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie: niezbędne- podstawowe, pożądane-zawodowe; doświadczenie zawodowe: pożądane 1 rok; umiejętność współpracy, komunikowania się, rozwiązywania problemów, pożądana umiejętność sprawnego działania; zakres obowiązków: utrzymanie czystości w budynku Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; utrzymanie w czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń biurowych, innych pomieszczeń służbowych, korytarzy, łazienek i toalet np.: zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg, odkurzanie, pranie wykładzin i tapicerki, wycieranie kurzy, mycie armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach, mycie urządzeń kuchennych, mycie okien; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.7
Liczba godzin pracy w tygodniu: 28.0
Data rozpoczęcia: 05.09.2025
Wynagrodzenie brutto: 3 266,20 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto, dodatek za staż pracy: od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Zawody:
- Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka) (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
NIP: 6340137913
REGON: 27020829200106
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo państwa; porządek i bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Dorota Szpak
Nr telefonu: 47 859 23 43
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon