Numer oferty: StPr/25/0361
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych
środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
2) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku
Zakładu,
3) gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów
księgowych,
4) księgowanie należności z tytułu opłat za posiłki, uzgadnianie
należności i wpłat z ewidencją syntetyczną, prowadzenie
analityki z tytułu opłat za posiłki, windykacja należności, zwrot
nadpłat.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://
https://zup-
ornontowice.bip.gov.pl/praca/1181703_ogloszenie-o-
naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
Dodatkowe benefity/premie itp.:
Dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia.
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony do 31.12.2025r. (docelowo na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 7
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn - pt, praca w przedziale godzinowym: 7.00-15.00 - grafik do ustalenia
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 410 do 2 860 PLN
Opis wynagrodzenia: (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy, do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Wykształcenie: co najmniej średnie, staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 2 lata, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.
- Doświadczenie/Uprawnienia: w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 2 lata, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.
- Umiejętności:
1) znajomość przepisów z zakresu:
ustawy o finansach publicznych,
ustawy o rachunkowości,
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
ustawy o samorządzie gminnym,
ordynacji podatkowej,
kodeksu postępowania administracyjnego,
kodeksu cywilnego.
2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
3) operatywność,
4) samodzielność, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów i rozmów telefonicznych,
5) odporność na stres,
6) wysoki poziom motywacji,
7) biegła obsługa edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
8) posługiwanie się przepisami prawa,
Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, nie był/była prawomocnie skazana/ny za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, informacja o osobie z krajowego rejestru karnego: kartoteka karna, kartoteka nieletnich.
Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: należy przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób , o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Znajomość języków obcych - mile widziane
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Usługowo-Pomocniczy dla Jednostek Oświatowych
NIP: 6351627940
REGON: 276870566
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 7, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Adamczyk
Nr telefonu: 32 3361338
E-mail: zup@zup-ornontowice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Certyfikaty
Świiadectwa Szkolne
Świadectwa Pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym , Godziny : pn-pt 7.00-15.00