Numer oferty: StPr/25/1053
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.zarządzanie siecią dróg gminnych,
2.prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowaniem pionowym i poziomym,
3.zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu,
4.prowadzenie postępowań w sprawie uzgadniania lokalizacji zjazdu,
5.kontrolowanie i odbiór prac utrzymania w pasie drogowym,
6.przeprowadzanie przeglądów stanu technicznego dróg,
7.prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym i infrastrukturą transportową na terenie gminy,
8.wydawanie zezwoleń dla przewoźników na korzystanie z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy,
9.planowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżącego utrzymania infrastruktury przystankowej,
10.koordynowanie i nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie rozliczeń zużytej energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego,
11.przygotowywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla prac remontowych na drogach oraz nadzorowanie tych prac,
12.prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz ich przegląd,
13.nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, w tym utrzymaniem drzewostanu w pasach drogowych dróg gminnych.
Umowa na czas określony 6 miesięcy ,następnie przedłużenie.Godziny pracy pn.śr.cz.7.30-15.30,wt.7.30-17.00, pt 7.30-14.00
https://bip.siewierz.pl/bipkod/027
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia:
- obsługa komputera Word, Exell
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1.Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, posiadanie uprawnień budowlanych, znajomość programu kosztorysowego Zuzia.
2.Znajomości prowadzenia i realizacji inwestycji.
3.Znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń i decyzji w procesie inwestycyjnym.
4.Znajomość topografii gminy.
5.Wysokie umiejętności interpersonalne. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność. Rzetelność i kultura osobista. Zdolność do organizacji pracy własnej. Samodzielność. Odpowiedzialność. Kreatywność. Inicjatywa. Umiejętność pracy pod presją czasu.
6.Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.
7.Zdolność szybkiego uczenia się.
8.Prawo jazdy kategorii B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
NIP: 6490006555
REGON: 000530761
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 64 99 400
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.CV oraz list motywacyjny.
2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3.Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, itp.
4.Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające staż pracy.
5.Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy.
6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
8.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
https://bip.siewierz.pl/bipkod/027
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
Nabór Inspektor ds. gospodarki komunalnej
na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie.
Termin składania ofert upływa w dniu 12 września 2025 r. o godzinie 14.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz), nie będą rozpatrywane.
https://bip.siewierz.pl/bipkod/027