Numer oferty: StPr/25/0472
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za prawidłową organizację pracy działu księgowości, prowadzenie pełnej rachunkowości spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola i weryfikacja dokumnetów księgowych, podatkowych,bankowych i innych, sporządzenie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, nadzór nad naliczaniem, księgowaniem i uzgadnianiem listy płac, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (BANK, US,ZUS,GUS,UM), składanie deklaracji podatkowych oraz innych informacji sprawozdawczych , organizacja i nadzór nad płatnościami spółdzielni, kalkulacja podatku dochodowego i podatku od towarów i usług, koordynowanie miesięcznego i rocznego zamknięcia ksiąg. UWAGA - Szczegółowy wykaz dokumentów jakie winna zawierać oferta, znajdue się na stronie internetowej www.odra.swinoujscie.pl/informacje/kio
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 000 do 9 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Kwartalna premia uznaniowa w wysokości do 15% płacy zasadniczej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/finanse, rachunkowość lub pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe
Kierunek/specjalność: Ekonomia/finanse,rachunkowość lub pokrewne
Doświadczenie: Doświadczenie na stanowisku kierownicznym lub samodzielnym.
Umiejętności- uprawnienia: Dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego exel, systemu FK, dobra znajomość zagadnień finansowo-księgowych, ustawy o rachunkowości, przepisów podatlpwych i regulacji ZUS, pełne prawa publiczne, pełna zdolność do czynności prawnych, nekaralność,komunikatywność, sumienność,umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, mile widziana znajomość zasad działalności spółdzielni mieszkaniowej.
Data rozpoczęcia pracy: Październik 2025 r.
Praca w godzinach: Pon 7:00 - 16:00 Wt-Czw 7:00- 15:00 Pt 7:00 - 14:00
Rodzaj umowy: Docelowo na czas nieokreślony
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Spółdzielnia mieszkaniowa lokatorsko-własnościowa " ODRA" w Świnoujściu, ul. Bohaterów Września 75 B - po zaproszeniu telefonicznym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
NIP: 8550004728
REGON: 001092582
Krótki opis działalności gospodarczej: zarządzanie nieruchomościami
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anetta Orłowska
Nr telefonu: 91 321 46 70
E-mail: smlwodra@odra.swinoujscie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dot. dokumentów jakie powinna zawierać oferta kandydata znajdują się na stronie internetowej: http://www.odra.swinoujscie.pl/informacje/kio
Oferty prosimy składać w zamkniętych kopetach z napisem " Konkurs na stanowisko Wiceprezes ds. Finansowych - Główny Księgowy" do dnia 03.10.2025 r. do godz. 13:00 w siedzibie Spółdzielni
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail