Numer oferty: StPr/25/0474
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rozpatrywania wniosków w sprawach pozwoleń na budowę i innych spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, w tym:
a)sprawdzanie kompletności wniosków,
b)analiza merytoryczna i formalna wniosków,
c)zebranie dowodów w sprawie,
d)przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
e)przyjmowanie zgłoszeń określonych przepisami prawa, ich analiza, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń, oraz:
f)wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych,
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: architektura,budownictwo,gopodarka przestrzenna,inżyneria sanitarna
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1.obywatelstwo polskie*,
2.wykształcenie wyższe,
3.staż pracy - minimum 4 lata,
4.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.nieposzlakowana opinia,
7.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1.Wykształcenie wyższe techniczne: na kierunku architektura, budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria sanitarna, instalacje sanitarne, elektryka lub wyższe z doświadczeniem i umiejętnościami czytania projektów zagospodarowania terenu oraz umiejętności czytania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2.doświadczenie zawodowe: - w zakresie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej lub w naborze budowlanym,- w projektowaniu architektonicznym lub budowlany,
3.znajomość aktualnych aktów prawnych takich jak ustawa Prawo budowlane, rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
4.uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi,
5.znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
6.wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział,
7.biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office (w tym Excel),
8.predyspozycje osobowościowe:
a)komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dokładność,
b)zdolności analityczne,
c)umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną i formułowania pism,
d)umiejętność pracy w zespole,
e)wysoka kultura osobista,
f)umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność,
g)umiejętność pracy pod presją czasu,
h)odporność na stres.
Praca w godzinach: 7:00-15:00
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul.Wojska Polskiego 1/5
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
NIP: 8550020644
REGON: 000591900
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Paszkiewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.list motywacyjny,
2.życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
4.kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
5.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
6.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8.oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
9.kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
10.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
11. klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektor/inspektor/główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. w terminie do dnia 16 września 2025 roku.
Uwaga:
1.Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
3.Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
5.Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.