Numer oferty: StPr/25/0496
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
2.czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
3.współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
4.zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
5.ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
6.współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
7.doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
8.informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie
z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
9.konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
10.kontrola w strefie płatnego parkowania ważności biletów parkingowych i wniesienia opłaty za postój oraz wystawianie wezwania raportu do uiszczenia opłaty dodatkowej za postój bez wniesienia opłaty.
W czasie trwania umowy zorganizowane będzie szkolenie podstawowe, przygotowujące do pracy na samodzielnym stanowisku strażnika, szkolenie zakończone będzie egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: +dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Praca w godzinach zmianowych:
dyżury 6.30 14.30, 14.00 22.00,
patrol zmotoryzowany 6.30 14.30, 14.00 22.00,
patrol pieszy 7.00 15.00.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.ukończone 21 lat,
3.nieposzlakowana opinia,
4.uregulowany stosunek do służby wojskowej kategoria zdrowia A,
5.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych,
6.brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
8.znajomość obsługi komputera w tym bardzo dobra obsługa programów Microsoft Office,
9.znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
10.znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2009 r. w sprawie zakresu i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności,
11.znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szkolenia podstawowego strażników gminnych (miejskich),
12.stan zdrowia pozwalający na pracę na ww. stanowisku,
13.sprawność fizyczna pozwalająca na pracę na ww. stanowisku, potwierdzona pozytywnym wynikiem testu sprawności fizycznej przeprowadzonego w procesie rekrutacji.
Wymagania dodatkowe:
1.wykształcenie wyższe kierunek: bezpieczeństwo wewnętrzne, prawo, administracja (lub pokrewne),
2.znajomość co najmniej jednego języka obcego umożliwiająca podstawową komunikację w mowie,
3.prawo jazdy kat. B,
4.znajomość ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
5.posiadane cechy charakteru: odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Suwałkach
NIP: 8441121381
REGON: 000523376
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Buraczewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
4własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a)nieposzlakowanej opinii,
bniekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych,
d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
5kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie,
6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
-składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1,
-przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki.
Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej w Suwałkach.
Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 września 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej w Suwałkach.
Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 września 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.