Numer oferty: StPr/25/0535
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Reprezentowanie firmy z należytą dbałością o jej wizerunek i prestiż
2) Rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań oraz bieżące raportowanie stanu prowadzonych spraw przełożonemu,
3) Organizacja i koordynacja pracy sekretariatu/kancelarii firmy, w tym:
- prowadzenie rejestru i archiwizacji dokumentów przychodzących i wychodzących (w formie elektronicznej i papierowej)
- zarządzanie korespondencją z urzędami i instytucjami
- koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, w tym planowanie i organizacja spotkań, szkoleń oraz posiedzeń Zarządu
-- przygotowywanie materiałów, prezentacji i informacji na potrzeby Prezesa Zarządu oraz jego gości
- monitorowanie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów oraz zarządzanie przepływem informacji w sekretariacie
- współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie realizacji bieżących zadań
- prowadzenie działań związanych z PR i marketingiem, w tym administrowanie materiałami reklamowymi
- dbałość o sprawność środków pracy, zmawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych oraz prowadzenie ich ewidencji
utrzymanie należytego stanu gabinetu Prezesa Zarządu i jego otoczenia.
Obowiązku dodatkowe:
- przestrzeganie regulaminu pracy, zasad BHP i ochrony p/poż
- ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zachowanie tajemnicy służbowej i dbałość o mienie firmy
- kształtowanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, filologia, prawo
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- obsługa komputera MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asysten/tka zarządu, office magaer, sekretariat)
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
umiejętność ibsługi urządzeń biurowych i systemów elektronicznego obiegu dokumentów
znajomość zasad protokołu biznesowego i etykiety
bdb organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów
wysoka kultura osobista i komunikatywność
dyskrecja i odpowiedzialność w zakresie informacji poufnych
umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.
Kompetencje miękkie:
doskonałe zdolności organizacyjne i planistyczne
umiejętność analizy i selekcji informacji
wysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu
umiejętność budowlania pozytywnych relacji w zespole z interesantami
elastyczność i odporność na stres
kreatywność w rozwiązywaniu problemów
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HML NOSEWICZ JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA SPÓŁKA JAWNA
NIP: 7430005191
REGON: 00444644800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wiejska 71, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Szymczak
Nr telefonu: 89 767 20 38
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV na adres e-mail biuro@hmlnosewicz.pl lub w odpowiedzi na ogłoszenie bądź o kontaktowanie się pod podany numer telefonu 89 7672038.
Prosimy również o umieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon