Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 września 2025 (poniedziałek)

Inspektor w wydziale inwestycji i remontów urzędu miejskiego w rykach - Ryki, lubelskie

Data dodania: 2025-09-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W RYKACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo

Numer oferty: StPr/25/0535

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Realizacja zadań zapisanych w budżecie w zakresie inwestycji tj. budowy, przebudowy i remontów mienia gminnego Gminy Ryki oraz zadania w zakresie wykonywania czynności związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2) Opracowywanie prognoz inwestycyjnych z podziałem na poszczególne lata realizacji oraz określenie szacowanej wartości planowanego przerobu w latach.
3) Sporządzanie projektów, analiz oraz prowadzenie wszelkich spraw z zakresu inwestycji, przebudowy i remontów mienia realizowanych przez Gminę.
4) Przygotowywanie do realizacji inwestycji, budowy, przebudowy i remontów mienia gminnego pod względem formalno-prawnym poprzez zgodne z przepisami zlecanie opracowania kompletnej dokumentacji technicznej, przygotowywanie przedmiotu zamówienia i przeprowadzenie procedury z zakresu przepisów zamówień publicznych.
5) Współpraca z biurami projektów, z wydziałami Starostwa, z gestorami sieci, z wydziałami urzędu w zakresie przygotowywania materiałów, dokumentacji projektowej i kosztorysowej
poszczególnych zadań inwestycyjnych i bieżących.
6) Uzyskiwanie stosownych pozwoleń lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań
inwestycyjnych wymaganych przepisami prawa.
7) Sprawdzanie kompletności i przydatności dokumentacji technicznej, kosztorysów.
8) Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów, w szczególności powierzanie
wykonawstwa robót, usług i dostaw zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9) Współpraca i nadzór nad wykonawcami robót, usług dostaw oraz inspektorami nadzoru
inwestycyjnego przy realizowanych robotach inwestycyjnych i pracach remontowych.
10) Podejmowanie działań w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji prowadzonych
inwestycji i remontów.
11) Nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy.
12) Ustalenie częściowych i ostatecznych kosztorysów realizowanej inwestycji, robót remontowych.
13) Udział w komisjach odbioru robót częściowych, końcowych i gwarancyjnych.
14) Nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancji, w tym zapewnienie usuwania usterek
gwarancyjnych oraz przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i sporządzanie w tym zakresie właściwej dokumentacji.
15) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia kredytu, pożyczki (min opracowywanie
szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego), informacji o realizacji inwestycji oraz
informacji o zamianach w harmonogramie dla Wydziału Budżetu, Podatków i Opłat.
16) Przygotowywanie i składanie wniosków o udzielenie pożyczek preferencyjnych lub dotacji zadań inwestycyjnych.
17) Opracowywanie i składanie wniosków o udzielenie pomocy finansowej ze środków krajowych i zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z niezbędnymi dokumentami , prowadzenie ich oraz rozliczanie.
18) Prowadzenie właściwej dokumentacji.
19) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w sprawach dotyczących wszelkiego rodzaju inwestycji.
20) Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań określonych przepisami prawa należących do zakresu obowiązków na stanowisku.
21) Prowadzenie teczek akt spraw rejestrów i ewidencji objętych zakresem kompetencyjnym w zakresie realizowanych zadań.
22) Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją
kancelaryjną.
23) Wykonywanie innych spraw poza zakresem określonym w/w punktach zleconych przez
Kierownika Wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 7 370 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera oraz pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne dla kandydata:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu ścigane z oskarżenia publicznego za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) minimum 3 letni staż pracy
6) wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: budownictwo,
7) znajomość przepisów niżej wymienionych ustaw:
-prawo budowlane,
-prawo zamówień publicznych,
-kodeks postępowania administracyjnego,
-o drogach publicznych,
-prawo wodne,
-o samorządzie gminnym,
-o pracownikach samorządowych,
8) biegła obsługa komputera: dobra znajomość systemów komputerowych - w szczególności
systemów projektowo- kosztorysowych

Wymagania dodatkowe od kandydata:
1) umiejętność organizacji pracy własnej, określania priorytetów i samodzielnego podejmowania decyzji,
2) umiejętność analitycznego myślenia i poszukiwania nowych rozwiązań w zakresie napotkanych problemów,
3) samodzielność, terminowość, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
4) wysoka kultura osobista i umiejętność reprezentowania urzędu w kontaktach z interesantami,
5) preferowane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru w dziedzinie budownictwa, uprawnienie do sporządzania dokumentacji .

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Rykach lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki - w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora Inwestycji i Remontów w terminie do dnia 15 września 2025 roku do godz. 15:30.

Szczegóły oferty w Biuletynie Informacji Publicznej: https://umryki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=516&p1=szczegoly&p2=14402

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W RYKACH
NIP: 7161005472
REGON: 000525961
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jarosław Żaczek
Nr telefonu: 818657110
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy wg wzoru dostępnego na stronie Urzędu Miejskiego w Rykach,
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazanym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: za zgodność z oryginałem oraz podpis i data.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-09-04
ostatnia aktualizacja: 2025-09-05
Komentarze
Polityka Prywatności