Numer oferty: StPr/25/0347
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szymony 17/a, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Obsługa administracyjna mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami, wprowadzanie nowych deklaracji i zmian danych w deklaracji, bieżące rozliczanie deklaracji.
2.Utrzymanie należytego standardu obsługi Klienta zgodnie z zasadami określonymi w k.p.a.
3.Prowadzenie akcji edukacyjnej wśród mieszkańców w zakresie zasad gospodarki odpadami, obowiązującymi na terenie gminy Miasto Zakopane.
4. Przeprowadzanie postępowań i przygotowanie decyzji administracyjnych, wysyłanie wezwań, prowadzenie spraw wg właściwości.
5. Współpraca z przełożonym w zakresie przygotowania projektów uchwał Rady Miasta wg właściwości.
6. Sprawy administracyjne:
· przygotowywanie rocznych sprawozdań GUS z zakresu właściwości Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
· archiwizacja dokumentów referatu.
·
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Bezpośrednia obsługa klienta
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Zakopane
NIP: 7361752216
REGON: 000654948
Adres www: www.zakopane.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Arkadiusz Klecha
E-mail: aklecha@zakopane.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail