Numer oferty: StPr/25/09318
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Solec 24, 00-403 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa zwiedzających i uczestników wydarzeń muzealnych,
- nadzór nad ekspozycjami muzealnymi,
- otwieranie i zamykanie sal ekspozycyjnych, uruchamianie multimediów, kontrola stanowisk, zgłaszanie usterek i awarii,
- udzielanie informacji o wystawach i ofercie muzeum, wskazywanie kierunku zwiedzania,
- kontrola i skanowanie biletów,
- udostępnianie materiałów dodatkowych i audio-przewodników dla zwiedzających,
- dbanie o porządek i uzupełnianie materiałów informacyjnych,
- troska o bezpieczeństwo zwiedzających, pomoc w ewakuacji,
- wsparcie przy organizacji wydarzeń i realizacji bieżących zadań muzeum.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 120.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 3/4 etatu,
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 3600,00 - 4800,00 zł dla etatu,
- proponowany termin zatrudnienia od 01 października 2025 r.
- możliwość udziału w wydarzeniach i projektach kulturalnych,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego
- Dobry kontakt z klientem
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- komunikatywność, uprzejmość i wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym także w weekendy,
- mile widziana znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi kas fiskalnych,
- znajomość pracy w systemie iKsoris.
Wymagane dokumenty:
- CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.
Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku
z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl , z dopiskiem w tytule: nabór na stanowisko Pracownika Obsługi Publiczności do dnia 22- 09- 2025 r. do godziny: 15.30.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 22-09-2025 r. do godz. 15.30.
Pracodawca zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci, którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.
Miejsce pracy: ul. Solec 24
Godziny pracy: 10-18
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
NIP: 5260250015
REGON: 000646736
Adres www: MUZEUMAZJI.PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Solec 24, 00-403 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@muzeumazji.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.
Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku
z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta