Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 września 2025 (poniedziałek)

Podinspektor w referacie ds. księgowości budżetowej i płac fn.iii w wydziale finansów - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-09-03
Dodane przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/2025-09-03/1582

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
2.Obsługa systemu finansowo-księgowego Starostwa Powiatowego do rachunku bankowego Opłaty związane z naliczaniem kar za nieterminowe zgłoszenie nabycia luz zbycia pojazdu na podstawie ustawy prawo o ruchu drogowym;
Opłaty za czynności administracyjne związane z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających;
3.Dokonywanie przypisów i odpisów należności w tym bieżące dokonywanie przypisów opłat z tytułu naliczonych kar za nieterminowe zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu na podstawie ustawy o ruchu drogowym
4.Prowadzenie egzekucji i windykacji należności dochodów Starostwa Powiatowego z tytułu kar za nieterminowe zgłaszanie nabycia lub zbycia pojazdu oraz z tytułu poprzez upomnień, wezwań i wystawienie tytułów wykonawczych
5.Naliczanie odsetek na dzień zapłaty lub na koniec każdego kwartału od należności przeterminowanych
6.Przeprowadzenie czynności związanych z zamknięciem miesiąca oraz roku budżetowego, w tym sporządzanie protokołów weryfikacji sald na koniec roku budżetowego
7.Przygotowywanie danych z ewidencji księgowej do sprawozdań budżetowych i finansowych
8.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
9.Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia: 1.Praca w wymiarze 1 etat administracyjno-biurowa, o charakterze indywidualnym jednak wymagająca umiejętności współdziałania z innymi komórkami oraz systematycznego realizowania spraw. Kontakty z innymi pracownikami bardzo częste, z interesantami - częste. Praca wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej.
2.Płaca zasadnicza od 6.000 zł do 6.300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.Ponadto oferuje się:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pierwsza umowa na czas określony na okres 6 m-cy;
- w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę w jednostce samorządu terytorialnego, organizuje się służbę przygotowawczą;
- atrakcyjne godziny pracy,
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe,
- praca w miłej atmosferze,
- terminowo wypłacane wynagrodzenie,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Pracownik do spraw administracji publicznej
  • Efektywna komunikacja w pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów (formalne):
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie,
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.Nieposzlakowana opinia,
5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
a)wykształcenie średnie oraz co najmniej 3 letni staż pracy w sektorze finansów publicznych
lub
b)wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym oraz co najmniej 3 letni staż pracy
lub
c)wykształcenie wyższe.

Wymagania dodatkowe od kandydatów (będące przedmiotem oceny):
1.Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce księgowej lub finansowej w sektorze finansów publicznych.
2.Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym.
3.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.
4.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, poczta elektroniczna).
5.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
6.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
7.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
8.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy ale także umiejętność pracy w zespole.
9.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym.

Informacja dodatkowa dla kandydatów:
I. W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. W Starostwie Powiatowym w Krakowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu wyłonionych kandydatów.
II. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym, nie będą rozpatrywane. Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. 1) rozmowy kwalifikacyjnej lub 2) sprawdzianu wiedzy, wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatowi telefonicznie przez Sekretarza komisji rekrutacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy pomieszczeniu Referatu Kadr.
III. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informuję Pana/Panią, że w Starostwie Powiatowym w Krakowie obowiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych z dnia 25 września 2024 r. Pełna informacja na ten temat dostępna jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,56191,nabor-na-stanowiska-urzednicze-oraz-wyniki-naboru.html.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
REGON: 351554867
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Adres www: www.powiat.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Jodłowska
Nr telefonu: 12 632-24-22
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2.życiorys curriculum vitae;
3.kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie
4.kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie w wymaganym obszarze - w wymiarze wynikającym z treści ogłoszenia o naborze jako wymaganym do wykonywania pracy na stanowisku;
5.osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego składa kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego:
a)certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
b)dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c)świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
d)świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości,
6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą RODO;
7.oświadczenie kandydata o:
1)pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
2)niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3)nieposzlakowanej opinii,
8.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wzory dokumentów dostępne są w BIP Starostwa Powiatowego w Krakowie:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie na al. Słowackiego 20, na Dzienniku Podawczym lub przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Krakowie w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym spisem załączników wraz dopiskiem na kopercie: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO:
PODINSPEKTOR
W REFERACIE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC FN.III
W WYDZIALE FINANSÓW
STAROSTWA POWIATOWEGO w KRAKOWIE
Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków
Ogłoszenie Nr ORB-I.2110.20.2025
Termin składania dokumentów: od 29.08.2025 r. do 08.09.2025 r.

Datą złożenia oferty, jest data osobistego jej dostarczenia lub data wpływu do Urzędu przy wysyłce pocztowej/elektronicznej.
Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

opublikowano: 2025-09-03
ostatnia aktualizacja: 2025-09-04
Komentarze
Polityka Prywatności