Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 września 2025 (czwartek)

Specjalista ds. opracowywania materiałów edukacyjnych w zakresie jakości i wcag - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-09-03
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: OŚRODEK WSPIERANIA EDUKACJI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/09350

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al.Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres realizowanych zadań:
1. Opracowywanie i wdrażanie standardów jakości materiałów edukacyjnych, obejmujących wymagania merytoryczne, metodyczne, redakcyjne i graficzne, zgodne z wytycznymi projektowymi oraz obowiązującymi normami publikacji edukacyjnych.
2. Kontrola jakości merytorycznej materiałów edukacyjnych, w tym weryfikacja poprawności faktograficznej, zgodności z celami projektu, adekwatności treści do grup docelowych oraz spójności metodycznej.
3. Weryfikacja jakości formalnej i redakcyjnej materiałów edukacyjnych, obejmująca sprawdzenie struktury dokumentów, poprawności językowej, czytelności treści, formatowania, zgodności z wytycznymi publikacyjnymi i standardami WCAG.
4. Nadzór nad dostępnością cyfrową materiałów edukacyjnych, w tym kontrola opisów alternatywnych dla elementów multimedialnych, kontrastu kolorów, poprawności nawigacji oraz zgodności ze standardami WCAG, aby zapewnić dostępność dla osób z niepełnosprawnościami.
5. Tworzenie i aktualizacja procedur i checklist jakościowych, umożliwiających systematyczne testowanie merytoryki, spójności, redakcji i dostępności materiałów edukacyjnych.
6. Koordynacja procesu redakcji, korekty i zatwierdzania materiałów edukacyjnych, zapewniająca zgodność wszystkich treści z obowiązującymi standardami jakości i wymogami dostępu cyfrowego.
7. Przygotowywanie dokumentacji i raportów jakościowych, w tym zestawień, analiz i rekomendacji dotyczących merytoryki, poprawności formalnej i dostępności materiałów edukacyjnych, na potrzeby zamawiającego i instytucji nadzorującej projekt.
8. Wsparcie przy opracowywaniu opisów przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz dokumentacji przetargowej w zakresie opracowania, redakcji, korekty i weryfikacji materiałów edukacyjnych, aby zapewnić ich zgodność z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wytycznymi projektowymi.
9. Szkolenie i doradztwo dla zespołów autorskich i redakcyjnych w zakresie standardów jakości i wymogów WCAG, zapewniające jednolity poziom opracowywanych materiałów edukacyjnych.
10. Identyfikacja i monitorowanie ryzyk jakościowych i dostępnościowych, wdrażanie działań korygujących oraz usprawniających proces opracowywania materiałów edukacyjnych.
11. Analiza trendów i dobrych praktyk w zakresie jakości i dostępności materiałów edukacyjnych, rekomendowanie wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w projekcie w celu podniesienia standardu publikowanych treści.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem
Niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
Minimum 5-letni staż pracy.
Doświadczenie w kontroli jakości merytorycznej i formalnej materiałów edukacyjnych, w tym weryfikacji spójności treści, poprawności językowej i zgodności z celami projektu.
Doświadczenie w zapewnieniu dostępności cyfrowej treści edukacyjnych zgodnie ze standardami WCAG.
Doświadczenie w przygotowywaniu lub współtworzeniu dokumentacji przetargowej oraz wsparciu przy opracowywaniu OPZ w zakresie materiałów edukacyjnych.
Umiejętność opracowywania procedur i checklist jakościowych oraz prowadzenia kontroli ich przestrzegania.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i realizacji wielu zadań jednocześnie.
Umiejętność redagowania dokumentów urzędowych i projektowych, w tym raportów jakościowych, analiz i zaleceń dotyczących materiałów edukacyjnych.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programów Word i Excel.
Wysokie kompetencje interpersonalne, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, umiejętność pracy zespołowej.

Pożądane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- doświadczenie w opracowywaniu materiałów edukacyjnych w formie e-learningowej lub multimedialnej,
- doświadczenie we współpracy z autorami, ekspertami merytorycznymi i redaktorami przy tworzeniu materiałów edukacyjnych,
- doświadczenie we wdrażaniu i monitorowaniu standardów jakości publikacji edukacyjnych, w tym kontroli zgodności z wytycznymi instytucji finansującej projekt,
- doświadczenie w szkoleniu zespołów projektowych lub autorskich w zakresie jakości i dostępności treści edukacyjnych,
- doświadczenie w analizie trendów i dobrych praktyk w zakresie tworzenia materiałów edukacyjnych oraz rekomendowaniu innowacyjnych rozwiązań,
- kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych.
- znajomość specyfiki działania organizacji pozarządowych (NGO) oraz placówek doskonalenia nauczycieli.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, referencje i rekomendacje;
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach.
Informacja RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej RODO, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie informuje, że:
1. Administratorem państwa danych osobowych jest Ośrodek Rozwoju Edukacji z siedzibą w Warszawie (00-478), Aleje Ujazdowskie 28, e-mail: sekretariat@ore.edu.pl, tel. 22 345 37 00.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@ore.edu.pl lub pisemnie, przekazując korespondencję na adres siedziby administratora, wskazany w punkcie 1.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 20212027 (dalej Program), na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a także w celu realizacji zadań powierzonych beneficjentowi w związku z realizacją Programu, w tym:
1. potwierdzania kwalifikowalności wydatków,
2. wnioskowania o płatności do Komisji Europejskiej,
3. raportowania o nieprawidłowościach,
4. ewaluacji,
5. monitoringu,
6. kontroli,
7. audytu,
8. sprawozdawczości,
9. działań informacyjno-promocyjnych.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność realizacji obowiązków spoczywających na administratorze (art. 6 ust. 1. lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO), wynikających z Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 20212027 oraz przepisów prawa europejskiego i krajowego:
1. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisów finansowych na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylającego rozporządzenie (UE) nr 1296/2013 (Dz. Urz. UE L 231 z 30.06.2021, str. 21, z późn. zm.);
3. Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 20272027, w szczególności art. 8793;
4. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
5. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
5. Podanie danych jest niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu.
6. Państwa dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom realizującym na zlecenie instytucji zarządzającej lub pośredniczącej ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu.
7. Odbiorcami państwa danych osobowych mogą być:
1. podmioty, którym administrator lub odrębni administratorzy powierzyli wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, a także eksperci, podmioty prowadzące audyty, kontrole, szkolenia i ewaluacje,
2. instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem Programu,
3. organy Komisji Europejskiej, minister właściwy do spraw finansów publicznych, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
4. podmioty, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności, np. dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni.
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3.
9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
10. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
11. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, prawo do sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy osoba uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych obowiązujące w Polsce.
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście do kancelarii ORE (pok. 103) lub pocztą na adres: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. opracowywania materiałów edukacyjnych w zakresie jakości i WCAG, w terminie do dnia 11 września 2025 r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeśli wpłynęły na ww. adres do dnia 11 września 2025 r., do godziny 16.00. Za dokumenty dostarczone w terminie uznaje się również dostarczenie kompletu dokumentów drogą elektroniczną na adres e-mailowy: rekrutacje@ore.edu.pl w terminie do dnia 11 września 2025 r., do godziny 16.00. W temacie e-maila prosimy wpisać: specjalista ds. opracowywania materiałów edukacyjnych w zakresie jakości i WCAG.
Rekrutacja składa się z następujących etapów:
1. Weryfikacja formalna dokumentów (do następnego etapu zostaną zakwalifikowane osoby, które złożą w terminie kompletne dokumenty).
2. Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne (do następnego etapu zostaną zakwalifikowane osoby, które spełniają wymagania wskazane w ogłoszeniu).
3. Rozmowa kwalifikacyjna.
Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie zastrzega sobie prawo niewyłonienia kandydata. Zatrudnienie będzie możliwe po otrzymaniu środków na realizację programu.
Program jest finansowany z projektu pn. Wsparcie edukacji formalnej dzieci i młodzieży z Ukrainy w programie FERS, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 20212027 (FERS), działanie 04.17 Szkoła dla wszystkich.



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OŚRODEK WSPIERANIA EDUKACJI
NIP: 7010211452
REGON: 142143583
Adres www: www.ore.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 345 37 27
E-mail: rekrutacje@ore.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, referencje i rekomendacje;
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach.
Informacja RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej RODO, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie informuje, że:
1. Administratorem państwa danych osobowych jest Ośrodek Rozwoju Edukacji z siedzibą w Warszawie (00-478), Aleje Ujazdowskie 28, e-mail: sekretariat@ore.edu.pl, tel. 22 345 37 00.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@ore.edu.pl lub pisemnie, przekazując korespondencję na adres siedziby administratora, wskazany w punkcie 1.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 20212027 (dalej Program), na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a także w celu realizacji zadań powierzonych beneficjentowi w związku z realizacją Programu, w tym:
1. potwierdzania kwalifikowalności wydatków,
2. wnioskowania o płatności do Komisji Europejskiej,
3. raportowania o nieprawidłowościach,
4. ewaluacji,
5. monitoringu,
6. kontroli,
7. audytu,
8. sprawozdawczości,
9. działań informacyjno-promocyjnych.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność realizacji obowiązków spoczywających na administratorze (art. 6 ust. 1. lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO), wynikających z Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 20212027 oraz przepisów prawa europejskiego i krajowego:
1. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisów finansowych na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylającego rozporządzenie (UE) nr 1296/2013 (Dz. Urz. UE L 231 z 30.06.2021, str. 21, z późn. zm.);
3. Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 20272027, w szczególności art. 8793;
4. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
5. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
5. Podanie danych jest niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu.
6. Państwa dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom realizującym na zlecenie instytucji zarządzającej lub pośredniczącej ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu.
7. Odbiorcami państwa danych osobowych mogą być:
1. podmioty, którym administrator lub odrębni administratorzy powierzyli wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, a także eksperci, podmioty prowadzące audyty, kontrole, szkolenia i ewaluacje,
2. instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem Programu,
3. organy Komisji Europejskiej, minister właściwy do spraw finansów publicznych, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
4. podmioty, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności, np. dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni.
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3.
9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
10. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
11. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, prawo do sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy osoba uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych obowiązujące w Polsce.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-09-03
ostatnia aktualizacja: 2025-09-04
Komentarze
Polityka Prywatności