Numer oferty: StPr/25/0539
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - planowanie i organizacja działań na placu budowy
- współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru przy realizacji projektu
- nadzór nad pracami (siły własne oraz firmy podwykonawcze)
- kontrolowanie postępów oraz terminowości ich realizacji
- monitorowanie jakości wykonanych robót budowlanych i zapewnienie zgodności z dokumentacją projektową
- przygotowywanie harmonogramów prac i uczestniczenie w odbiorach
- przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
- zapewnienie bezpieczeństwa na budowie oraz przestrzeganie przepisów BHP
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00
- miejsce pracy: Sandomierz i okolice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 do 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik budowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: Budownictwo
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa programu AutoCad
- Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania pożądane
Zawody:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo)
- doświadczenie w zakresie kierowania i organizacji robót budowlanych,
- umiejętność obsługi programu AutoCAD oraz pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Norma,
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie,
- inicjatywa i umiejętność współpracy w zespole,
- rzetelność i punktualność,
- wysoka kultura osobista w kontaktach z ludźmi,
- dyspozycyjność i mobilność (prawo jazdy kat. B)- gotowość do pracy w delegacji
Pracodawca oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze,
- samochód służbowy,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie na święta, paczki dla dzieci)
Przedsiębiorstwo ERBET Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Węgierskiej 148b, oferuje usługi na rynku budowlanym od 1990 roku.
Specjalizujemy się w kompleksowym i profesjonalnym świadczeniu usług w zakresie Generalnego Wykonawstwa Inwestycji.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się ze strukturą działalności firmy na stronie internetowej: www.erbet.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ERBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7340009475
REGON: 00440585700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WĘGIERSKA 148 B, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Urszula Owsianka
Nr telefonu: 785-189-600
E-mail: kadry@erbet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt z pracodawcą:
- telefon kontaktowy: 18 449-60-17, 785-189-600
- CV na adres: kadry@erbet.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Erbet zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail