Numer oferty: StPr/25/1636
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dworcowa 2, 46-030 Murów, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
1) wykonywanie zadań Skarbnika - głównego księgowego budżetu - kierownika referatu finansowego - podczas Jego nieobecności;
2) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostek oświatowych gminy Murów (obowiązki głównego księgowego);
3) nadzór i kontrola nad gospodarką finansową i sprawozdawczością jednostek oświatowych;
4) współpraca przy prowadzeniu gospodarki finansowej gminy i nadzorowaniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez gminę;
5) przestrzeganie terminowego załatwiania spraw, wszelkich instrukcji obowiązujących w urzędzie;
6) współpraca przy przygotowywaniu budżetu gminy Murów, budżetów jednostek oświatowych gminy, planów finansowych i wieloletniej prognozy finansowej;
7) czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej;
8) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
9) współpraca przy aktualizacji i opracowywaniu wewnętrznych uregulowań nadzorowanych przez skarbnika;
10) wykonywanie czynności skarbnika w oparciu o upoważnienia skarbnika wynikające z właściwych przepisów;
11) współpraca z organami podatkowymi, bankami oraz jednostkami organizacyjnymi;
12) przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie wykonywanych obowiązków;
13) bieżące śledzenie i zapoznawanie się z przepisami prawnymi oraz ich odpowiednie stosowanie;
14) właściwa obsługa i zabezpieczenie dostępu danych objętych systemem komputerowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 670 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych
- Obsługa oprogramowania MS EXCEL
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajoomość przepisów finansowych oraz samorządu gminnego,obsługa programu Bestia, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, posiadanie co najmniej
3-letniej praktyki w księgowości, wymagany kierunek: ekonomia, ekonometria, finanse, rachunkowość i kontrola finansowa,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,znajomość języka polskiego mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,nieposzlakowana opinia.
Obywatelstwo polskie, przy czym o stanowisko, poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Murowie
NIP: 7511277611
REGON: 000547945
Adres www: murow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dworcowa 2, 46-030 Murów, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 774214034
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, wykształcenie,
4) kserokopie świadectw pracy oraz - w przypadku pozostawania w stosunku pracy - oświadczenia kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia,
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) pisemne oświadczenie kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
c) że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoba której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązana będzie do dostarczenia (przed podpisaniem umowy o pracę) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego.
8. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Skarbnika Gminy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.09.2025r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres
46-030 Murów ul. Dworcowa 2.
W przypadku osobistego składania dokumentów - dokumenty należy składać
w siedzibie tymczasowej w Zagwiździu ul. Lipowa 68 (budynek Sali Gimnastycznej przy PSP Zagwiździe) w w/w terminie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r, poz. 1781),Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznyc
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Domunenty nalezy złożyc w terminie do dnia 15.09.2025r. do godz. 14.00