Numer oferty: StPr/25/1545
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2, 76-015 Manowo, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
2. Współpracę z Policją, Strażą Pożarną oraz innymi podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego w celu poprawy stanu porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Manowo.
3. Współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.
4. Ochronę obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
5. Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
6. Informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganiu popełniania przestępstw i wykroczeń.
7. Współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.
8. Planowanie budżetu w zakresie funkcjonowania straży gminnej, dysponowanie jego środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystywanie.
9. Przedkładanie Komendantowi Wojewódzkiemu Policji informacji o danych zawartych w ewidencji, o której mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o strażach gminnych.
10. Przedkładanie Wójtowi oraz Radzie Gminy Manowo rocznych sprawozdań.
11. Przygotowywanie dla Rady i Wójta Gminy, analiz, informacji o realizacji zadań, w trybie określonym przez Wójta.
12. Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 090 do 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) ukończenie 21 lat;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe;
e) minimum 2 lata stażu pracy;
f) posiadanie nienagannej opinii;
g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym);
h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
i) legitymowanie się uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej;
j) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, w tym w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o strażach gminnych,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
- Prawa o ruchu drogowym,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Prawa ochrony środowiska,
- inne ustawy i rozporządzenia niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku;
h) posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w służbach mundurowych lub administracji publicznej;
b) ukończone szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych;
c) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
d) umiejętność opracowywania aktów prawnych;
e) umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu;
f) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;
g) znajomość obsługi komputera (posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, oraz arkuszem kalkulacyjnym np. Microsoft Excel);
h) gotowość do świadczenia pracy w systemie zmianowym;
i) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Manowo oraz charakterystyki Gminy Manowo.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Manowo
NIP: 6691462739
REGON: 000543054
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy, kierowanie podstawowymi zadaniami na terenie gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2, 76-015 Manowo, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:15 - 15:15, pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Manowie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Manowie