Numer oferty: StPr/25/1059
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Bieżące księgowanie w okresach miesięcznych wyciągów bankowych oraz faktur kosztowych (zakupu i usług).
- Biężące uzgadnianie w księgach rachunkowych kont analitycznych i syntetycznych oraz zamykanie i uzgadnianie rejestrów w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości oraz celów podatku VAT.
- Przestrzeganie terminów realizacji i płatności faktur przelewowych.
- Prowadzenie kasy głównej - bieżące księgowanie wpłat i wypłat na raportach kasy, dowodów KP I KW, wykorzystania czeków i stanu gotówki w kasie.
- Rozliczanie delegacji sluzbowych.
- Prowadzenie środków trwałych w formie ksiąg inwentarzowych.
- Bieżące ksiegowanie stanu zwiększeń i zmniejszeń oraz ich uzgadnianie z księgami rachunkowymi.
- Prowadzenie ewidencji pozabilansowej drobnego wyposażenia, środków inscenizacji oraz zbiorów bibliotecznych (materiałów nutowych i książek).
- Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń).
- Prowadzenie ewidencji księgowej, w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach misięcznych dla celów sprawozdawczości.
- Bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu opearcji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzanie stosownych korekt.
- Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania.
- Przygotowywanie i wysyłanie przelewów w systemie elektronicznym .
- Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z polecen służbowych przełożonych.
- Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie na swoim stanowisku pracy.
Praca od 07:00 do 15:00.
Podstawowy system czasu pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze 4.800,00 zł brutto + dodatek za staż pracy + inne wynikające z Regulaminu Wynagradzania Filharmonii.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
- Biegła znajomość komputera.
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, Word, Excel.
- Umijętnośc pracy w zespole.
- Sumienność.
- Rzetelność.
- Termonowość.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
NIP: 8860003976
REGON: 000786756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Bryk
Nr telefonu: 501 674 377
E-mail: agnieszka.bryk@filharmoniasudecka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie przesyłane na adres e-mail: rekrutacja@filharmoniasudecka.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt od poniedziałku do piątku, Godziny : Kontakt w godz. od 09:00 di 14:00